Do wymiany swiece czy kable ??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Do wymiany swiece czy kable ??
Witam. Jeszcze jeden problem. Jak odpalam silnik i probuje ruszyc to strasznie mi szarpie samochodem ;/ i gasnie czesto bo traci jakby obroty myslalem ze to moze byc zapchany filtr paliwa i dostarcza momentami ale wymienilem i dzieje sie to samo moze troszke cos pomoglo pompka paliwowa dziala bez zarzutow. Kiedy zaczely sie te przymrozki to to pojawim sie ten problem. Nie wiem powiedziano mi ze kable moga zamarzac ten problem pojawia sie chyba często??? Jak zaradzic ?? Mk2 Silnik 1.3 na wtrysku 1990 rok
Ostatnio zmieniony śr paź 24, 2007 13:04 przez Eszko, łącznie zmieniany 2 razy.
Hmm
A jak chodzi na wolnych? (bo jeśli dobrze to raczej kable iświece bedą dobre)
Jeśli nierówno,to odpal go po ciemku i sprawdź być może zauważysz iskrzenie pomiedzy kablami. U mnie kopułka i palec były do wymiany.
Trudno jest coś stwierdzić.
Jeśli na wolnych obrotach jest ok to przyczyna bedzie inna.
A jak chodzi na wolnych? (bo jeśli dobrze to raczej kable iświece bedą dobre)
Jeśli nierówno,to odpal go po ciemku i sprawdź być może zauważysz iskrzenie pomiedzy kablami. U mnie kopułka i palec były do wymiany.
Trudno jest coś stwierdzić.
Jeśli na wolnych obrotach jest ok to przyczyna bedzie inna.
110 TYŚ. I MKNIEMY DALEJ!!!
tzn na wolnych obrotach tez cos przerywa mozna to zaobserwowac patrzac na obroty przy zimnym silniku zalacza mi sie ssanie (odpala za pierwszym) i przerywa momentami dociagnie do 1100 obrotow i opada nieraz gasnie kurcze potrzebuje sprawny samochod do roboty a takie cos nie moze miec miejca prosze o odpowiedz dzieki
=silnik 1.3 rok 1990= sprzedam
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Witam
Sprawdz kopułkę i palec a takze stan przewodów. Szkoda podejmowac pochopnych decyzji. Jeśli styki są nadpalone dość mocno w kopulce to ją wymien. Kable mają nie mieć pęknięć. A palec nie powinien być nadpalony . Jaki jest stan uszczelki pod głowicą i innych związanych z dolotem powietrza do silnika???
Sprawdz kopułkę i palec a takze stan przewodów. Szkoda podejmowac pochopnych decyzji. Jeśli styki są nadpalone dość mocno w kopulce to ją wymien. Kable mają nie mieć pęknięć. A palec nie powinien być nadpalony . Jaki jest stan uszczelki pod głowicą i innych związanych z dolotem powietrza do silnika???
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 336 gości