Strona 1 z 2

Problem z odpaleniem auta

: wt paź 23, 2007 13:17
autor: mucholus
Witam. Mam problem z golfem 3 1,8 90 km mianowicie pojechalem dzis na zakupy wrocilem do domu chce przestawic autko a ono nie zapala. Wszystkie kontrolki sie zapalają przekrecam kluczyk rozrusznik kreci i nic:( Przewody są praktycznie nowe świece zmieniane tydzien temu. Dodam ze od kilku dni miala moja piekna humry:( Nie chciala zapalać dodalem troche gazu przy przekrecaniu kluczyka i auto zapalalo a dzis nic nie chce ująć:( Nie wiem co robić Jeżeli ktoś może to niech pomoże :bigok: :bigok:

: wt paź 23, 2007 14:32
autor: RychuK
Brak paliwa. Tz. mozesz mieć zapchany filtr paliwa i nie podaje paliwa.

[ Dodano: 23 Paź 2007 14:49 ]
Albo pompa paliwa przerywa.

Re: Problem z odpaleniem auta

: wt paź 23, 2007 14:55
autor: norek111
sprawdz czy ma iskre jak nie to cewka lub hall

: wt paź 23, 2007 15:42
autor: Mis
zrob tak, jak pisze norek111, czyli sprawdz czy jest iskra. Jezeli nie, to do sprawdzenia uklad paliwowy. No i sprawdz kopulke, palec. Sprawdz te podstawy, a po tem bedziemy sie zastanawiac co mu jest :chytry:

: wt paź 23, 2007 17:40
autor: mucholus
Sprawdziłem i autko ma iskre... kopułka i palec wyglądają nie najgorzej ale dla lepszego samopoczucia zmienie :grin:

: wt paź 23, 2007 18:25
autor: spec
Mam podobne problemy z 1.6 ABU. Zaczęły się jakiś miesiąc temu. Żeby zapalić trzeba dodać minimalnie gazu. Jak się odpali to silnik chodzi super. Żadnego falowania obrotów, przyśpiesza normalnie itp. Co to może być ? Kable, świece?

: wt paź 23, 2007 18:30
autor: Salz
sprawdzcie kostkę stacyjki. miałem podobnie i to była przyczyna problemu.

: wt paź 23, 2007 19:10
autor: Dzaba83
Salz pisze:sprawdzcie kostkę stacyjki.
tez bym wziął to pod uwage
mdamian86 pisze:Mam podobne problemy z 1.6 ABU. Zaczęły się jakiś miesiąc temu. Żeby zapalić trzeba dodać minimalnie gazu. Jak się odpali to silnik chodzi super. Żadnego falowania obrotów, przyśpiesza normalnie itp. Co to może być ? Kable, świece?




mialem podobny objaw i przeczyscilem styki od czujnika temperatury czieczy chlodzacej i dolalem do BP srodka na przeczyszczenie wtryskow i tera hula az milo wydaje mi sie ze wina byla po stronie czujnika temperatury

na odpalonym rozgrzanym silniku wyciagnij wtyczke gdy obroty sie podniosa to czujnik jest dobry jesli jednak nie bedzie zadnych zmian to czujnik do wymiany

: wt paź 23, 2007 19:19
autor: spec
A gdzie znajduje się ten czujnik?

: wt paź 23, 2007 21:29
autor: mucholus
Dzieki koledzy jutro postaram sie powalczyc z ta kostka i zobacze czy to to a jak nie to bede kombinowac z pompa

[ Dodano: 24 Paź 2007 15:00 ]
Koledzy wygląda na to że ze stacyjka jest wszystko w porządeczku kostka cała wyjąłem ją przeczyściłem i niestety nie przyniosło to żadnego rezultatu :otepienie:
Sprawdziłbym tą pompę paliwową ale niestety nie mam zielonego czy jak kto woli bladego pojęcia jak się za to zabrać. Jeżeli ktoś może to proszę pomóżcie :pub:

: śr paź 24, 2007 18:50
autor: spec
A ja mam pytanie co do tego czujnika cieczy chłodzącej. Czy jest on odpowiedzialny za wyświetlanie temperatury silnika w liczniku? Czy jak temperatura jest dobra to znaczy 90 stopni to też może być walnięty ten czujnik?

: śr paź 24, 2007 18:59
autor: miś fazi
mdamian86 pisze:A ja mam pytanie co do tego czujnika cieczy chłodzącej. Czy jest on odpowiedzialny za wyświetlanie temperatury silnika w liczniku? Czy jak temperatura jest dobra to znaczy 90 stopni to też może być walnięty ten czujnik?
czujniki są dwa w jednym , są cztery styki , jeden czujnik pokazuje Ci temperature na wskażniku oraz zapala kontrolke po przekroczeniu dopuszczalnej temperatury a drugi daje informacje do sterownika

[ Dodano: 24 Paź 2007 19:06 ]
mucholus pisze:Dzieki koledzy jutro postaram sie powalczyc z ta kostka i zobacze czy to to a jak nie to bede kombinowac z pompa

[ Dodano: 24 Paź 2007 15:00 ]
Koledzy wygląda na to że ze stacyjka jest wszystko w porządeczku kostka cała wyjąłem ją przeczyściłem i niestety nie przyniosło to żadnego rezultatu :otepienie:
Sprawdziłbym tą pompę paliwową ale niestety nie mam zielonego czy jak kto woli bladego pojęcia jak się za to zabrać. Jeżeli ktoś może to proszę pomóżcie :pub:
pompe masz w baku , odchylasz wykładzine bagażnika , masz tam z prawej strony bliżej kanapy okrągłą pokrywe na trzy śrubki odkręcasz je zdejmyjesz pokrywke , pod nią masz dostęp do pompy , wyciągasz wtyczke z kablami , zdejmujesz przewody paliwowe , zasilający i powrotny , a następnie odkręcasz dużą plastikową nakrętke , potem wyjmujesz pompe , tylko nie próbuj jej teraz podłączać pod zasilanie

: śr paź 24, 2007 21:30
autor: mucholus
Dzieki wielkie kolego jutro obejrze ta pompke.
Najfajniejsze jest to ze bylem u 3 mechaników i każdy mówi mi co innego :(
:crazy:

: śr paź 24, 2007 22:35
autor: Marek 81l
Mogles jednak tez wymienic ten filtr paliwa jak ktos wczesniej pisał.
Szkoda byloby sie narobic a potem zeby sie okazalo ze on był przyczyną.
Jego wymiana to 5 min roboty i ok 30 zł za filtr.
Jest pod autem przy baku.
A pompe mozesz tez sprawdzic nastepująco.
Sciągasz węzyk doprowadzający paliwo z krocca przy wtrysku i przekrecasz zapłon .
Jesli paliwo leci(dosc mocno)to jest ok a jak nie to juz napewno mozesz sie dobierac do pompy paliwa.