Strona 1 z 1

Problem z przerywaniem w 1.8

: wt paź 23, 2007 09:35
autor: Grotu
Witam,mam taki problem z moim golfikiem mianowicie czesto na ciepłym silniku podczas jazdy po zmianie biegu (z 1 na 2,z 2 na 3 i tak dalej),jak rowniez po szybkim wcisnieciu gazu do konca,na zimnym raczej tak nie robi dopiero jak sie troche zagrzeje.Napoczatku myslalem ze to kable zaplonowe ale okazalo sie po wymianie ze to nic nie zmienilo.Nie chciałbym wszystkiego po kolei wymieniac bo nie ma sensu jak w przypadku tych kabli.Dlatego zwracam sie na forum o pomoc.Z gory dziekuje za podpowiedzi co moze byc.
Dodam ze pojazd jezdzi na benzynie a nie na gazie.

: wt paź 23, 2007 09:39
autor: Bąku
byc może pompa paliwa szwankuje...

: wt paź 23, 2007 10:07
autor: yank
może przepływomierz?

: wt paź 23, 2007 10:13
autor: Lukasz_mk2
ja bym obstawiał pompe paliwa, poszukaj gdzieś na forum było jak ją sprawdzić w prosty domowy sposób

: wt paź 23, 2007 10:26
autor: dziejo
przecież kable to nie jest cały układ zapłonowy trzeba sprawdzić aparat tzn palec kopułkę czujnik halla świece sam TPS

: wt paź 23, 2007 10:41
autor: szwendak
Pewnie to nie wydolność układu palwowego.
Może filtr paliwa lub pompa.

: wt paź 23, 2007 11:02
autor: czester
ja mam tak samo ale jeżdze na LPG więc pompa paliwa odpada ( dodam że na gazie i na benzin to samo) wymiana kabli i świec nic nie dała ??? może cewka ??? a za co jest odpowiedzialny ten czujnik halla ??? np. rano odpalam po deszczowej nocy jest OK przejeżdzam 2 kilometry i na małych obrotach wciskam gaz a tu czkawka :(( i tak sie dzieje dokąd sie dobrze nie nagrzeje

: wt paź 23, 2007 11:15
autor: daniel2505
yank pisze:może przepływomierz?
1.8 nie ma przepływomierza. Ciężko jednoznacznie określic co to może być. Ja bym jednak obstawiał układ zapłonowy. To nie tylko przewody ale też cewka, palec, kopółka czy świece. Dogadaj się na forum z kims z twojej okolicy i poprzekładajcie sobie graty. Zajmuje to kilka minut a po kolei wykluczysz elementy układu zapłonowego.

: wt paź 23, 2007 12:33
autor: loverboy
czester,
mam prośbę napisz mi maila jak uda ci sie naprawić auto. mam to samo co ty i ten sam silnik.

: wt lis 27, 2007 17:07
autor: czester
zmieniłem cewke i nadal to samo już mi ręce opadają co robić ???

: wt lis 27, 2007 17:14
autor: Paweł Marek
zajrzyj pod maskę po ciemku, dodawaj gazu ciągnąc za linkę, patrz czy iskry gdzieś nie skaczą. Częst uciekają po kopułce, zwłaszcz po jej plastykowej osłonie, po osłonach świec, nie kupuj nowych części póki nie zdiagnozujesz. Ostatecznie takie szaleństwa na cieplym często powoduje uszkodzony czujnik halla i tu najlepiej byłoby podmienić od kogoś aparat zapłonowy na próbę.

: wt lis 27, 2007 17:16
autor: czester
test robiłem iskry nigdzie nie skaczą :(( a za co jest odpowiedzialny ten czujnik halla ???

: wt lis 27, 2007 17:39
autor: Paweł Marek
podaje impulsy do sterownika silnika, a ten na ich podstawie i na podstawie innych czujników wysyła impulsy do modułu zapłonowego cewki. Jest pod kopułką rodzielacza.