Problem z przerywaniem w 1.8
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z przerywaniem w 1.8
Witam,mam taki problem z moim golfikiem mianowicie czesto na ciepłym silniku podczas jazdy po zmianie biegu (z 1 na 2,z 2 na 3 i tak dalej),jak rowniez po szybkim wcisnieciu gazu do konca,na zimnym raczej tak nie robi dopiero jak sie troche zagrzeje.Napoczatku myslalem ze to kable zaplonowe ale okazalo sie po wymianie ze to nic nie zmienilo.Nie chciałbym wszystkiego po kolei wymieniac bo nie ma sensu jak w przypadku tych kabli.Dlatego zwracam sie na forum o pomoc.Z gory dziekuje za podpowiedzi co moze byc.
Dodam ze pojazd jezdzi na benzynie a nie na gazie.
Dodam ze pojazd jezdzi na benzynie a nie na gazie.
Ostatnio zmieniony wt paź 23, 2007 17:38 przez Grotu, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf III 1.8 90KM,Golf IV 1.9 TDI 90KM
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
ja mam tak samo ale jeżdze na LPG więc pompa paliwa odpada ( dodam że na gazie i na benzin to samo) wymiana kabli i świec nic nie dała ??? może cewka ??? a za co jest odpowiedzialny ten czujnik halla ??? np. rano odpalam po deszczowej nocy jest OK przejeżdzam 2 kilometry i na małych obrotach wciskam gaz a tu czkawka ( i tak sie dzieje dokąd sie dobrze nie nagrzeje
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES_250/78761
- daniel2505
- Użytkownik
- Posty: 291
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 18:39
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
1.8 nie ma przepływomierza. Ciężko jednoznacznie określic co to może być. Ja bym jednak obstawiał układ zapłonowy. To nie tylko przewody ale też cewka, palec, kopółka czy świece. Dogadaj się na forum z kims z twojej okolicy i poprzekładajcie sobie graty. Zajmuje to kilka minut a po kolei wykluczysz elementy układu zapłonowego.yank pisze:może przepływomierz?
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123919/]Mój zielony VARIANT[/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
zajrzyj pod maskę po ciemku, dodawaj gazu ciągnąc za linkę, patrz czy iskry gdzieś nie skaczą. Częst uciekają po kopułce, zwłaszcz po jej plastykowej osłonie, po osłonach świec, nie kupuj nowych części póki nie zdiagnozujesz. Ostatecznie takie szaleństwa na cieplym często powoduje uszkodzony czujnik halla i tu najlepiej byłoby podmienić od kogoś aparat zapłonowy na próbę.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
podaje impulsy do sterownika silnika, a ten na ich podstawie i na podstawie innych czujników wysyła impulsy do modułu zapłonowego cewki. Jest pod kopułką rodzielacza.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 213 gości