Strona 1 z 1

problemy zwiazane z brakiem paliwa

: pn paź 22, 2007 18:02
autor: tursky
mam taki problem, braklo mi paliwa, tak mi sie wydaje, pozniej po dolaniu byl problem z odpaleniem, a dokladnie jakies 5 prob uruchomienia silnika, czy to jest normalne? czy moze powinien od razu odpalic? kiedy zaczal gasnac juz go pozniej nie palilem, tak wiec paliwa za duzo nie wycyckalem...prosze o wskazowke. Dzieki.

P.S co to jest silnik krokowy, jakie ma zadanie, jakie sa objawy jego zepsucia. Nigdy nie wiem co to jest....dzieki!

: pn paź 22, 2007 18:11
autor: miś fazi
to raczej normalne przy mechanicznej pompie paliwa , jeszcze jak ma zaworki nie bardzo szczelne

[ Dodano: 22 Paź 2007 18:12 ]
silnik krokowy to nic innego jak regulator wolnych obrotów

: pn paź 22, 2007 18:16
autor: grzecho87
mi tez kiedys brakło paliwa i tez nie moglem odpalic ale za drugim razem juz odpalil bez problemu. a silniczek krokowy odpowiedzialny jest za wolne obroty.objawy zepsucia sa takie ze na wolnych obrotach silnik bedzie Ci nierówno chodzil.obroty beda Ci spadac i podnosic sie delikatnie.

: pn paź 22, 2007 18:25
autor: tursky
z obrotami to ja mam perypetie juz od miesiaca, odkad kupilem golfa. Ale na silnik krokowy to nie wyglada bo obroty skacza az do 4 tysiecy i tak sie trzymaja przez pare dni, hehe ale to bedzie linka od gazu, bo jak sie zawieszaja to pedal jest nizej. Mam linke, tylko powiedzcie jak ja mam nia trafic w ta mala dziurke w scianie od komory silnika. Tam jest ten platyk od linki i gumka uszczelniajaca, mam ja wyciagnac? poradzcie mi.... no i ta cewka strasznie przeszkadza

: pn paź 22, 2007 18:30
autor: miś fazi
cewke sobie odkręć , do końca linki co masz przy gazniku , jak ją zdejmiesz , taśmą samoprzylepną dokłej konieć nowej linki , posmaruj całośc oliwą i przeciąg starą linką nową , tylko nie pomyl sobie końców :bigok:

[ Dodano: 22 Paź 2007 18:32 ]
a jeśli plastik przeszkadza to go pokrusz , i tak linka idzie do śmieci

: pn paź 22, 2007 19:35
autor: tursky
sorry za moja ciemnote, ale nie potrafie sobie tego jakos wyobrazic, wiem ze jestem ciemna masa, ale jezeli mozesz i Cie to w jakis sposob nie urazi to mozesz troszke precyzyjniej bo nie wiem co zrobic zeby ja zachaczyc od strony kabiny w tej dziurce. Co mi da jezeli ja pociagne, jak to bedzie wygladac? od gaznika wiem jak ja sciagnac tylko nie wiem co z druga strona. Sorki i jeszcze raz z gory dziekuje....

: pn paź 22, 2007 19:46
autor: miś fazi
sluchaj , jest jeszcze prostszy sposób , musisz odpiąc koniec linki przy pedale gazu , no bo i tak musisz go odpiąć , do tego końca doklej tasmą kawałek przewodu ( linki , taka jak kabel w instalacji) przeciąg ten kabel linką gazu do komory silnika , a potem do tego kabla ( po odlepieniu starej linki) dolep koniec nowej i kablem wciągaj do środka auta , potem pozostaje Ci tylko wpiąc ten koniec do pedału gazu

: pn paź 22, 2007 19:56
autor: tursky
oooo, teraz juz rozumie. Jutro ide sie bawic, bo ta zacinajaca linka mnie doprowadza do szalu. Dzieki za pomoc. Punkcik za skromna lecz skuteczna pomoc. Myslalem ze bedzie gorzej z ta linka, (wiesz jak to bylo w kaszlakach ;) )

: pn paź 22, 2007 19:58
autor: miś fazi
wiem bo miałem go 4 lata :blush:

: wt paź 23, 2007 21:40
autor: grzecho87
wiesz co ale to niekoniecznie jest zacinająca sie linka:/ja tez miałem taki problem w swoim golfie i tez tak było że dojeżdżałem do skrzyżowania i on mi łapał 3,5 tys obrotów i to była wina gaźnika i podstawy gaźnika.łapał lewe powietrze gdzieś i pedał gazu też mi się cofał do podłogi.ale zawsze możesz sprawdzić sobie linkę:)

: śr paź 24, 2007 09:15
autor: tursky
wlasnie nie wyglada mi to na linke bo przeciez ta sprezyna przy gazniku jest tak mocna ze ta linke to by wydarlo razem z pedalem gazu hehe. Podstawa gaznika byla robiona przez poprzedniego wlasciciela ok 6 miesiecy temu. Czy jest mozliwe zeby tak szybko to padlo? niektorzy twierdza na forum ze przy padnietej podstawce gaznika obroty by nie wzrastaly tak bardzo.... jak cos wiecie na ten temat to dajcie znac.... dzieki!

: śr paź 24, 2007 13:30
autor: grzecho87
napisz jaki masz silnik i jaki typ gaźnika.na temat szalejących obrotów jest dużo tematów na forum.ja ostatecznie zmieniłem gaźnik z 2EE na gaźnik starego typu 2E.i teraz mam święty spokój z obrotami i gaźnikiem:D

: śr paź 24, 2007 14:16
autor: tursky
ja mam wersje GL 1.6 z katalizatorem. Na podszybiu mam kompa tak wiec to chyba jest PN z pierburgiem 2EE, z elektronicznym sterowaniem. Jakie sa koszta tej podstawki z gaznika? co jest lepsze 2E2 czy 2EE?

: śr paź 24, 2007 18:12
autor: miś fazi
Obrazek prosty 2E2