Strona 1 z 1

Wymiana plynu od wspomagania

: pn paź 22, 2007 17:33
autor: antek_wb3
Witam !

Możecie mi powiedziec jak mam wymienic plyn od wspomagania... wiem gdzie sie znajduje pompa i zbiornik ale martwie sie czy przy wymianie nie mozna jej jakos zatrzec czy cus... skad najlepiej spuszczac plyn i jak dolewac na odpalonym czy zgaszonym silniku... slyszalem ze najlepiej tez krecic kierownica przy dolewaniu ;] (mam problem bo dzisiaj jak przeciagnalem troche golfine na jedynce przy zakrecie zabraklo mi wspomagania :/ nie bylo to zbyt bezpieczne :/ no i jak otworzylem maske poziom plynu byl duzo ponizej minimum mam nadzieje ze bedzie wszystko OK

pozdrawiam

: pn paź 22, 2007 17:41
autor: miś fazi
nic nie zatrzesz , dolej do poziomu miarki , zapal auto , pokręć kierownicą w lewo i prawo do oporu potem dolej plynu , odpowietrzy sie sam po pewnym czasie

[ Dodano: 22 Paź 2007 17:44 ]
tylko jakim cudem Ci ubyło ?

: pn paź 22, 2007 17:50
autor: KONDZIO222
Może najpierw dolej płynu do poziomu ok. max. jak to nie pomoże to możliwe, że masz za luźny pasek, a jak nie to (jak bardzo ci piszczy to chyba koniec pompy).Wymiana samego płynu jest bardzo prosta odkręcasz korek ze zbiorniczka płynu i dwa węże te przy pompie i spuszczasz później skręcasz wszystko następnie zalewasz płynem febi zielony odpalasz i kręcisz fajerą powoli w prawo i w lewo tak kilka razy następnego dnia spr. stan i dolewasz jeśli są braki.

: pn paź 22, 2007 18:00
autor: antek_wb3
Wczesniej mi juz tez sie cos takiego zdazylo i to wlasnie w tej samej sytuacji :/ gdy regulowalem dawke gazu i przeciagalem go na prostej bo chcialem zobaczyc jakie ma przyspieszenie okazywalo sie ze nie ma wspomagania wspomaganie zalaczylo mi sie dopiero po jakichs 15 min jak stal sobie odpalony nie wiem co to za przyczyna plyn sie zagotowal czy co ? Dzisiaj bylo to samo tylko zauwazylem braki tego plynu

[ Dodano: 22 Paź 2007 18:03 ]
z tego co widzialem to byla zarzygana skrzynia troche ale ona zawsze sie pocila moze przy wyzszym cisnieniu jakies przewody nie trzymaja :/

: pn paź 22, 2007 18:17
autor: miś fazi
jest w pompie wspomagania zawór nadciśnienia , ale on nie pozwala na wyciek płynu , tylko reguluje ciśnienie , musisz wjechać na kanał i ktos powinien skęcic kołami na maksa w lewo lub w prawo , trzymac tak kierownice i pogazować , wtedy masz największe ciśnienie i mozna sprawdzic gdzie są wycieki

: pn paź 22, 2007 18:28
autor: antek_wb3
dzieki bardzo panowie jutro wjade na kanal i zobacze co i jak ;]

pozdrawiam

[ Dodano: 22 Paź 2007 19:26 ]
Bylem zobaczyc co u mojego malenstwa pochodzil z 10 min i wspomaganie wrocilo :] plyn dolany ale i tak nie moge tego tak zostawic bo co zrobie jak w przyszlosci zabraknie mi na zakrecie wspomagania i nie bede na to przygotowany :/

: pn paź 22, 2007 20:02
autor: miś fazi
u Ciebie pasowało by najpierw sprawdzic ciśnienie jakie daje pompa , bo może sie okazać że to zawór przesówny w maglownicy sie zacina