Strona 1 z 1

wtrysk K-Jetronic, problem z rozruchem zimnego silnika

: pn paź 22, 2007 17:04
autor: ozzman1979
Witam. Kolejny mały problem z golfem 1,8 na K-Jetronic. Przy zapalaniu rano zimnego silnika odpala co prawda natychmiast prawie, ale objaw jest taki, że zaczyna przygasać, ma nierówne obroty. Trwa to około 20-30 s, czasem gaśnie silnik. Objaw znika jak bardzo lekko przycisnę gaz, wtedy zaczyna chodzić równo. Potrzymam go tak około 20-30 s i juz potem wskakuje na wolne obroty i problem znika. Czy to wina wtryskiwacza rozruchowego? Co odpowiada za układ wtryskiwacza rozruchowego? Co powinienem sprawdzić?. Silnik dogrzany chodzi prawidłowo.

: pn paź 22, 2007 18:39
autor: agrala
monowtrysk?
Sprawdz niebieski czujnik temperatury

to nie monowtrysk, to wielopunktowy wtrysk K-Jetronic

: pn paź 22, 2007 18:52
autor: ozzman1979
Ktoś pomoże w tym problemie? Post kieruję do obeznanych z tematem wtrysku K-Jetronic.

: pn paź 22, 2007 20:30
autor: stonefree
za tryskiwacz rozruchowy odpowiada wyłącznik termo-czasowy.Ale jaki ma kolor niestety nie wiem.Odeppnij wtyczkę wtryskiwacza i podłącz lampkę.na zimnym ma swiecic a po chwili zgasnaC.Jesli Swieci zmierz R wtryskiwacza?

: pn paź 22, 2007 20:37
autor: Direct
ozzman1979 pisze:Czy to wina wtryskiwacza rozruchowego?
Nie do końca .... gdyby on albo jego układ był wadliwy to w ogóle miałbyś problem z zapaleniem ( zależy w jakiej temperaturze )
Za jałowe obroty bardziej obwiniałbym zawór regulacyjny biegu jałowego .... dostarcza on dodatkową dawkę powietrza do silnika ..przez co reguluje niskie obroty