wtrysk K-Jetronic, problem z rozruchem zimnego silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: ndz paź 21, 2007 11:49
- Lokalizacja: Legnica
wtrysk K-Jetronic, problem z rozruchem zimnego silnika
Witam. Kolejny mały problem z golfem 1,8 na K-Jetronic. Przy zapalaniu rano zimnego silnika odpala co prawda natychmiast prawie, ale objaw jest taki, że zaczyna przygasać, ma nierówne obroty. Trwa to około 20-30 s, czasem gaśnie silnik. Objaw znika jak bardzo lekko przycisnę gaz, wtedy zaczyna chodzić równo. Potrzymam go tak około 20-30 s i juz potem wskakuje na wolne obroty i problem znika. Czy to wina wtryskiwacza rozruchowego? Co odpowiada za układ wtryskiwacza rozruchowego? Co powinienem sprawdzić?. Silnik dogrzany chodzi prawidłowo.
-
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: ndz paź 21, 2007 11:49
- Lokalizacja: Legnica
to nie monowtrysk, to wielopunktowy wtrysk K-Jetronic
Ktoś pomoże w tym problemie? Post kieruję do obeznanych z tematem wtrysku K-Jetronic.
- Direct
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
- Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
- Kontakt:
Nie do końca .... gdyby on albo jego układ był wadliwy to w ogóle miałbyś problem z zapaleniem ( zależy w jakiej temperaturze )ozzman1979 pisze:Czy to wina wtryskiwacza rozruchowego?
Za jałowe obroty bardziej obwiniałbym zawór regulacyjny biegu jałowego .... dostarcza on dodatkową dawkę powietrza do silnika ..przez co reguluje niskie obroty
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 184 gości