Strona 1 z 1

centralny zamek

: sob paź 20, 2007 20:18
autor: Cieluś
Słuchajcie mam centralny zamek w moim mk otwierany na kluczyk. I tak myśle że jak juz mam centralny zamek to nie duzo roboty żeby zrobić otwieranie na kluczyk, znaczy pilota kluczyk. Co trzeba zamontować. Jakąs centralkę która steruje zamkiem czy coś innego.

Pozdrrro :okej:

: sob paź 20, 2007 21:42
autor: jagr14
sterownik centralnego zamka. znajdziesz takie cos na allegro

: sob paź 20, 2007 21:42
autor: okulik

: sob paź 20, 2007 23:37
autor: gadom117
A jaki to zamek elektryczny czy pneumatyczny?

: ndz paź 21, 2007 18:25
autor: Cieluś
gadom117 pisze:A jaki to zamek elektryczny czy pneumatyczny?
Raczej pneumatyczny. Więc tylko sterownik i będzie hulać :bajer:

Podziękować :prayer:

: ndz paź 21, 2007 20:10
autor: gadom117
Jeśli pneumatyczny to raczej nie będzie chulać bo w drzwiach kierowcy niema siłownika tylko styki sterujące pompką.

: pn paź 22, 2007 00:04
autor: Gangst3R
Nie widzę żadnego problemu aby kupic siłownik za 15 zł, wsadzić go w te drzwi od kierowcy i podpąć do nowej centralki. A reszta niech sobie chodzi na starej.

: pn paź 22, 2007 00:26
autor: GTI KR
jajakoryginał to masz pneumatyka. jak zamykasz czy otwierasz słychać wtedy pompke która jest z tylu pod lewą lampą. Myslalem tez o tym ale jeszcze plany nie doszly do skutku, wiec instalacji nie przegladalem, ale jesli w drzwiach od kierowcy rzeczywiscie jest sterowanie kablami to nie powinno być zadnych pronlemów. montowalem juz kilka centralek i bedzie to prawdopodobnie sterowane + lub- trzeba spróbować

: pn paź 22, 2007 16:48
autor: Cieluś
GTI KR pisze:jajakoryginał to masz pneumatyka. jak zamykasz czy otwierasz słychać wtedy pompke która jest z tylu pod lewą lampą. Myslalem tez o tym ale jeszcze plany nie doszly do skutku, wiec instalacji nie przegladalem, ale jesli w drzwiach od kierowcy rzeczywiscie jest sterowanie kablami to nie powinno być zadnych pronlemów. montowalem juz kilka centralek i bedzie to prawdopodobnie sterowane + lub- trzeba spróbować
Nie no pompkę to mam. centralny jest fabryczny, nie kombinowany przez nikogo. Czyli trzeba ten siłownik czy się obejdzie :helm:

: pn paź 22, 2007 17:01
autor: okulik
Cieluś pisze:
GTI KR pisze:jajakoryginał to masz pneumatyka. jak zamykasz czy otwierasz słychać wtedy pompke która jest z tylu pod lewą lampą. Myslalem tez o tym ale jeszcze plany nie doszly do skutku, wiec instalacji nie przegladalem, ale jesli w drzwiach od kierowcy rzeczywiscie jest sterowanie kablami to nie powinno być zadnych pronlemów. montowalem juz kilka centralek i bedzie to prawdopodobnie sterowane + lub- trzeba spróbować
Nie no pompkę to mam. centralny jest fabryczny, nie kombinowany przez nikogo. Czyli trzeba ten siłownik czy się obejdzie :helm:
Trzeba. I centralkę z przekaźnikami a nie tylko z dwoma przewodami do sterowania.

: pn paź 22, 2007 17:14
autor: GTI KR
Większość tych srerowników na pilota z dwoma przeodami tez w tej chwili ma wysterowanie na silowniki, taką matowalem u siebie w polo i dzialalo.
Ja nie wiem czy oryginalna centralka ma sterowanie takimi dwoma kabelkami bo te auta maja juz troche latek. nowsze konstrukcje maja. musisz poszukac, ale watpie zeby bylo. jak nie ma to zamontuj tylko jeden silownik w drzwiach od kierowcy króry bedzie napedzal oryginalny silownik.

: wt paź 23, 2007 01:15
autor: hasiek
W drzwiach kierowcy są styki które sterują pompką zamka podając +12V na przewód zamykający lub otwierający. Trzeba zamontować centralkę z pilotem podającą takie same sygnały i podpiąć się pod przewody tych styków. Montowałem niedawno centralę EXUS CL-05 Jest to centrala uniwersalna mogąca podawać sygnały 2 x plus, 2 x minus, jak również naprzemian plus i minus. Czas impulsu może być 0,7sek lub 4sek.( właśnie do zamków pneumatycznych)