Strona 1 z 2

rodzaj silnika

: czw paź 18, 2007 15:08
autor: tursky
Sluchajcie mam problem. Nie moge dojsc konca jaki mam silnik. Mam dwojeczke z 90r. 1.6, 51 cm3 katalizator. I teraz nie wiem czy to jest PN czy EZ? w bagazniku mam naklejke troche wytarta i nie odczytam symbolu. Czy musze szukac tego na bloku silnika czy jest jakis inny sposob na to?

: czw paź 18, 2007 15:11
autor: RychuK
Silnik na gaźniku czy na mono wtrysku

: czw paź 18, 2007 15:18
autor: Kazimir
Z tego co pamiętam to powinna być jeszcze tabliczka pod maską po lewej stronie :bajer: Sprawdz :bajer:

: czw paź 18, 2007 15:48
autor: jhosef
EZ był zasilany przez gaźnik Pierburg 2e2 lub 2e3 lub Solex i nie miał katalizatora

: czw paź 18, 2007 17:06
autor: ceasar
RychuK pisze:Silnik na gaźniku czy na mono wtrysku
Silniki 1,6 w dwójkach były tylko gaźnikowe.
PN ma katalizator, a w podszybiu po stronie kierowcy komputer sterujący gaźnikiem.

Chyba miało być 51KW to by wyglądało na PN

: czw paź 18, 2007 17:22
autor: tursky
tak, mam kompa w potrzybiu, czyli to jest PN, tak? mam tez ta wtyczke to sprawdzania kompa ta malutka. Czy to nie jest Mono-Jet Tronic?

: czw paź 18, 2007 17:28
autor: Direct
tursky pisze:Czy to nie jest Mono-Jet Tronic?
Nie !!
To jest gaznik 2ee ... sterowany elektronicznie

: czw paź 18, 2007 17:28
autor: ceasar
Wtrysk jednopunktowy był w silniku RP o pojemności 1.8l
a 1.6l w Golfach II tylko gaźniki, no chyba, że przeróbka jakaś.

Więc jeśli komp w podszybiu, pojemność 1,6l, żadnych przeróbek to masz PN i nieszczęsny gaźnik 2EE.
Jak byś miał jakieś zdjęcie z pod maski (gaźnik) to bym ci to potwierdził.

: czw paź 18, 2007 17:57
autor: tursky
jutro Ci podesle wieczorkiem bo dzis nie mam aparatu. Powiedz mi co moze byc: skacza mi obroty nawet do 4 tys. Jak opadna to nawet czasami gasnie. Jak obroty sa wysokie to pedal sie przycina i nie wiem czy to linka, czy to cos w gazniku. Mam nowa linke ale nie zakladalem, dzisiaj sciagnalem linke i obroty opadaly do jakies 500 obrotow i same sie ratowaly do 900. czy to napewno linka? chwile mialem zle nalozona obudowe na gaznik, moze jakiegos syfu mi naciaglo? prosze o rade,

: czw paź 18, 2007 18:02
autor: Direct
tursky pisze:czy to napewno linka?
odczytaj kody błędów jeśli potrafisz .... korzystając z kabelka o którym wcześniej pisałeś!!!

: czw paź 18, 2007 18:17
autor: tursky
wiesz, jestem poczatkujacym uzytkownikiem golfa, jak narazie to same problemy z tym samochodem, a jak chodzi o te kody to nie umie, tylko wyczytalem na forum....gdzie mozna dostac to urządzonko?

: czw paź 18, 2007 18:29
autor: Direct
Sam je zbuduj !!!!! to proste !!
http://vw2.info/vwforum/kody/

[ Dodano: 18 Paź 2007 18:30 ]
Ja zbudowałem trochę inna konstrukcję i nadaje sie nie tylko do VW

: czw paź 18, 2007 18:52
autor: ceasar
Sprawdź podstawę gaźnika to dość częsta usterka, przez tą podstawę łapie lewe powietrze i dlatego obroty latają.
Bez linki obroty powinny być stabilne.

: czw paź 18, 2007 19:23
autor: jhosef
ceasar pisze:Sprawdź podstawę gaźnika to dość częsta usterka, przez tą podstawę łapie lewe powietrze i dlatego obroty latają.
Bez linki obroty powinny być stabilne.
Ale przy uszkodzeniu podstawy gaźnika skoki obrotów nie dochodziłyby do 4 tysięcy