Strona 1 z 1

2 problemy...hamulec ręczny i prędkość

: śr paź 17, 2007 22:16
autor: mivhal_f
Witam
Problem dotyczacy hamulca recznego jest nastepujacy...po uruchomieniu silnika i zdjeciu hamulca ręcznego i po ruszeniu kontrolka od tegoż hamulca miga czasami(zwłaszcza na dołach) jaka moze byc przyczyna tego??
Drugi problem dotyczacy predkosci...a mianowicie...dzisiaj jadac sobie prosta rowna droga chcialem sprawdzic ile pojdzie...a tu bonus...doszlo do 160 i dalej nie chcial sie rozpedzac...dlaczego??dodaje ze czasami mam tryb awaryjny ale wtedy tylko wylacza sie turbina przy 150...

Dziekuje za pomoc

PS ile wy wyciagacie z 1,9 TDi silnik 1Z??

: śr paź 17, 2007 22:36
autor: bastek016
z tymi dołkami to może się jakiś czojnik połorzenia dzwigni poluzował i wariuje :) jeśli chodzi o prędkośc to może byc całkiem coś innego a jak się zbiera np od zera być może masz przepływke padnięta sproboj odpiąc i pojedzić zawor 75 kierownice turbiny wiele żeczy może go spowalniac np padnięta turbina

: śr paź 17, 2007 22:46
autor: mivhal_f
odbpiac to masz na mysli polaczyc te 2wezyki co w innych tematach o nich pisza...a czym sie objawia padnieta turbina(odglosy,zachowanie)...i gdzie szukac tego czujnika od hamulca?

: śr paź 17, 2007 22:59
autor: grandi
a sprawdzales poziom plynu hamulcowego , nie jest za maly , jezeli jest ponizej minimum albo na minimum ?

: śr paź 17, 2007 23:58
autor: dc35
u mnie lampka zapalała sie bo było mało płynu hamulcowego! dolałem... problem zniknął :grin:

: czw paź 18, 2007 18:33
autor: mivhal_f
no dobra z ta kontrolka problem rozwiazany...a z ta predkoscia...przy trybie awaryjnym to od 150 do 160 sie rozpedze...wolniej ale rozpedze...a tu bylo ze dalej wogle nie chcial...to tez moze byc wina tego n75??

: czw paź 18, 2007 19:02
autor: bastek016
tak wpisz w na forum notlauf n75 poczytaj powinno pomuc :)