problem z obrotami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
koliber
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: śr lut 16, 2005 15:59
Lokalizacja: stamtąd

problem z obrotami

Post autor: koliber » śr paź 17, 2007 19:53

ostatnio zauwazylem dziwna przypadlosc w swoim golfie :-?
otoz w momencie wrzucenia auta na luz (w czasie jazdy) obroty spadaja czasem do zera i auto gasnie, a czasem tylko zachodzi wahniecie obrotow tzn spadna tak mniej wiecej do 500-600 obrotow (zamrugaja kontrolki) i wroca do okolo 900 (czyli standardowo)
dzieje sie tak niezaleznie od tego czy silnik jest zimny czy rozgrzany
silnik 1.8 (PF)

zauwazylem ze zaczelo sie tak dziac od momentu kiedy padl mi aku i musialem odpalic na kable

powiedzcie mi w czym problem i jak to wyeliminowac??
Ostatnio zmieniony czw paź 18, 2007 09:11 przez koliber, łącznie zmieniany 1 raz.


"Nie daj się sprowokować idiocie, sprowadzi cie do swojego poziomu i powali doświadczeniem"

MuzioreQ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr lip 18, 2007 00:22
Lokalizacja: Ksawerów
Kontakt:

Post autor: MuzioreQ » śr paź 17, 2007 21:37

Witaj mam podobny problem i tez zaczelo sie jak padł akumulator i nie wiem co teraz zrobic zeby wszystko wrocilo do normy. Jedyna różnica jest w tym ze ja mam 1.3 NZ 90 rok
Ostatnio zmieniony śr paź 17, 2007 21:38 przez MuzioreQ, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
akkod
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: pt sie 03, 2007 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: akkod » śr paź 17, 2007 22:23

mozna sprobowac tak:
zrzucamy kleme z aku na zimnym silniku, czekamy chwile ' jakies 10 min' zakladamy kleme odpalamy auto bez uzycia pedalu gazu i trzymamy na wolnych obrotach az do momentu wlaczenia sie wentylatora chlodnicy. jak sie wentyl wylaczy to gasimy autko i powinno juz przy nastepnym odpaleniu byc ok.

moze to pomoze , napewno nic nie zepsuje :)
-wazne jest zeby w czasie "adaptacji" nie gazowac auta ani nie wlaczac zadnego innego obciazenia [swiatla, klima, nawiew, radio]
-Autoadaptacje robimy ZAWSZE na bezynie !!!! nigdy na gazie
-wazna zecza jest to zeby auto bylo zimne,
- podczas adaptacji zapewne beda falowac obroty nie nalezy sie tym przejmowac.

Powodzonka zycze


[b]SPRZEDAM [/b] części z golfa II WNĘTRZE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2816410#2816410

części z golfa II mechanika karoseria
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2875961#2875961
{ patrz 1 post y}

[b] wysyłka wg cennika PP -11 zł do 1 kg [/b]

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr paź 17, 2007 22:42

akkod pisze: moze to pomoze , napewno nic nie zepsuje :)
-wazne jest zeby w czasie "adaptacji" nie gazowac auta ani nie wlaczac zadnego innego obciazenia [swiatla, klima, nawiew, radio]
-Autoadaptacje robimy ZAWSZE na bezynie !!!! nigdy na gazie
-wazna zecza jest to zeby auto bylo zimne,
- podczas adaptacji zapewne beda falowac obroty nie nalezy sie tym przejmowac.

Powodzonka zycze
Jaka adaptacje czlowieku, te silniki nie dosc ze nie maja potencjometra przepustnicy to jeszcze nie maja absolutnie zadnego ukladu pamięci.

Sprawdzcie silnik korkowy (ale malo prawdopodobne by wysiadl po padnieciu aku). Ja bym poprawil wszystkie masy na silniku, grodzi, nadwoziu i wyczyscil klemy akumulatora. Sprawdzcie czy napiecie zasilania przeplywomierza to stabilne 5V. Jak to nie pomoze, to moze byc problem i trzeba sie bedzie udac do speca na dokladne pomiary.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 277 gości