Strona 1 z 1

Proglem z MK3:(((

: ndz kwie 24, 2005 17:07
autor: lgruszkos
Mam znowu dziwny problem z MK3. Jak jade tak 70-90 to temperatura silnika mi spada nawet poniżej 70 stopni a jak jade szybciej to rosnie nawet do 95 i zalancza sie wwntylator. Aha i weze od płynu do chłodnicy co ida wydaja mi sie zbyt twarde jak sie silnik zagrzeje. Czy to mogła pójść uszczelka pod głowica?? Prosze o porade i ewentua;lnie jak to sprawdzić

: ndz kwie 24, 2005 17:09
autor: splawik
Sprawdż co z olejem w silniku czy go czasami nie przybylo i nie robi się mleko.

: ndz kwie 24, 2005 17:15
autor: splawik
jeśli to jest w porządku to sprawdż jeszcze na uruchomionym silniku plyn w zbiorniczku wyrównawczy,czy nie ma tlustych plam po oleju.

: ndz kwie 24, 2005 19:08
autor: lgruszkos
nie robi się mleko, i nie zauważąm żadnych tłustych plam w płynie. Tylko czsami wydaje mi sie ze sa takie mikro pecherzyki powietrza w płynie

: ndz kwie 24, 2005 19:51
autor: wojteks
te mikro pęcherzyki to może byc od uszczelki (jeżeli poszła między kanałem wodnym a komorą spalania). Dla sprawdzenia odkręć korek ze zbiornika wyrównawczego i na zapalonym silniku (przy dodawaniu gazu) obserwuj płyn, jak będą bąbelki to to raczej uszczelka ale konsultacja z zaufanym mechanikiem nie zawadzi.

: ndz kwie 24, 2005 20:51
autor: lgruszkos
ZObacze co sie bedzie działo jak bede dodawał gazu, czy bedzie wiecej pecherzyków. Normalnie starsznie pechowy jakiś ten Golf. Jeszcze mam problem czasami z kontrolka cisnienia oleju. Czasami sie zapali i zgasnie, nie wiem co jest grane, szczególnie dzieje sie tak jak zapiepszam tak 150 dłuzszy czas i potem jest jakies hamowanie i szybka zmiana pasa i jak sie auto wyprostuje to sie kontrolka zapali. Czy to tez ewentualnie ta uszczelka miala by z tym jakies powiazanie

: ndz kwie 24, 2005 21:21
autor: wojteks
uszczelka raczej nie ma wpływu na olej (jeżeli nie ma płynu w oleju) ale może olej mieć wysoką temperaturę i robić się rzadki (jak jedziesz 150) czyli problem z czujnikiem lub ciśnieniem oleju a nie piszczy Ci przypadkiem powyżej 2500 obrotów, czy masz MFA, jeżeli tak to jaka temp oleju jest przy jeździe 150

: ndz kwie 24, 2005 21:31
autor: lgruszkos
No piszczy mi troche powyżej 2500 obrotów ale pożniej tak koło 3000 przestaje i jest cisza, a co to oznacza. Nie mam MFA to jest Golf III silnik 1.4 ABD. Prosze mi powiedzieć co to oznacza to pisczenie powyżej 2500

: ndz kwie 24, 2005 23:54
autor: majkel
Panewki

: ndz kwie 24, 2005 23:55
autor: lgruszkos
Aha z tym świszczeniem to słysze tylko na 5 biegu jak przyspiesza. To jest w takim zakresie obrotów 2500-3000. Czym to wojteks moze byc spowodowane

: pn kwie 25, 2005 09:16
autor: wojteks
świszczenie z silnika czy piszczenie z zegarów (taki piszczek piezo co piszczy jak ciśnienie oleju przy 2500 obr/min jest niższe niż ileśtam).

jak tylko na 5 świszczy to może coś w skrzyni/sprzęgle/wydechu/paski klinowe

: pn kwie 25, 2005 10:54
autor: Sylvo23
Siemka ja mam takiego golfa silnik tan sam i oznaczenie tez, temperatura to termostat masz zaciety daltego takie skoki temperatury,nie otwiera sie do konca ,a zarazem nawet na zimnym aucie jest otwarty, a jesli chodzi o piszczenie w zakresie obrotowym , nasz łozysko w skrzyni padniete (to jest to pod dekielkiem od strony kierowcy

: pn kwie 25, 2005 17:22
autor: lgruszkos
Kontrolka oleju to nie swiszczy tylko sie drze jak cholera ;). A mnie cos swiszczy tak w zakresie 2500-3000 i tylko na 5 biegu. JAk przyspioeszam na 5-tce. A odnosnie kontrolkii to czasem sie zapali ale tylko przywiekszych predkosciach. Tzn. jak jade tak 140-160 dłuższy czas (autostarda) i potem nagle zwolnie albo zjade z autostrady i wtedy mrógnie i drze sie. Potem zgasnie i jest spokój