regulacja, to ze na zimnym i na ciepłym to dziwne, mnie sie wydaje ze moze cos sie poluzowało , i teraz jest lekko przestawione zarowno na zimnym i na ciepłym. na takim drazu wychodzacym z karoserii jest taka jakby obejma ona sie lubi przekrecic, ( chodzi mi o to czym sie biegi ustawia, na pewno wiesz ale ja nie wiem jak Ci to opisac). Ja bym podejrzewał ze to bedzie tego wina, jezeli teraz załozyles nowa kulke , nowe ciegna ( zaraz zaraz , ty mowisz o skrzyni na ciegna ? ze sprzegłęm hydraulicznym ?? czy normalna na patyki ?) to moze cos juz nie pasuje , a w przeszłosci jak tam wszedzie gdzie wymieniales były jakies luzy to ktos przestawił ta obejme zeby biegi wchodzily lepiej ,a teraz jak nie ma luzu to trzeba znowu to ustawc jak powinno byc. Tak sobie tylko gdybam , co mi od razu przyszło do głowy:) Pozdravwiam
[ Dodano: Wto Paź 16, 2007 12:32 pm ]
aaa teraz doczytalem ze masz 4T czyli taka jak moja , na patyki znaczy sie

wiec to pytanie o ciegna i hydraulike wykreslic mozna