witam.
Panowie (i panie wielce szanowne też) 15kkm temu dokonałem naprawy silnika (wymiana pierścieni, regeneracja głowicy z wymianą uszczelniaczy i wszystkiego co potrzeba). Mechanicy poinformowali mnie, że po tego typu naprawie silnik nie będzie "brał" oleju, niestety po przejechaniu tych 15 tyś km ciągle go ubywa. jakoś nie bawi mnie kupowanie kolejnych butelek oleju w kontekście dosyć drogiej naprawy ("VW wiesz co masz!" tekst z reklamy VW).
co może być nie tak? czy powinienem pomysleć o gwarancji? trochę mnie to wpienia ale nie chce robić bardachy w warsztacie bez konultacji z ludźmi być może lepiej znającymi się na rzeczy. stąd pytanie do was.
kierownik warsztatu wspominał coś o ułożeniu się pierścieni ale w kontekście jakichś 5000 km.
pzdr
motor 1.6 16V A Z D
ubytek oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
dolałem już 1,5 litra oleju wychodzi jakieś 100ml na 1000km. silnik suchy, w każdym razie tam gdzie mogę zajżeć nic nie widac. nie widzę też plam pod samochodem.
ostatnio po 3 dniowym postoju przy odpalaniu zakotłował na siwo-niebiesko, ale po chwili doszedł do siebie. mam jakieś obawy co do uszczelniaczy zaworowych.
pzdr
ostatnio po 3 dniowym postoju przy odpalaniu zakotłował na siwo-niebiesko, ale po chwili doszedł do siebie. mam jakieś obawy co do uszczelniaczy zaworowych.
pzdr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 345 gości