Brak przyśpieszenia/mocy?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jen(ny)
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw paź 04, 2007 10:09
Lokalizacja: ~Tychy

Brak przyśpieszenia/mocy?

Post autor: Jen(ny) » ndz paź 14, 2007 12:04

Witam.
Wczoraj wieczorem (auto stało na zewnątrz) odpalam silnik, wszystko w jak najlepszym porządku. Niestety się spieszyłem i odrazu, że tak powiem... rura. I nagle auto straciło moc :crazy: Taki mułowaty się stał.. Zbiera się bardzo powoli, ciężko go rozpędzić. Proszę Was o pomoc.. tylko nie dobijajcie mnie..bo w tamtym tygodniu tylną belkę kupowałem za 2.500 :cry: Ma ktoś jakiś pomysł.. co to może być?

Zauważyłem jeszcze, że dochodzi tak do 2500-3000 obrotów... więcej opooornie idzie :(
Ostatnio zmieniony ndz paź 14, 2007 12:25 przez Jen(ny), łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
exec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: pt sty 20, 2006 23:50
Lokalizacja: wilczyce/wroclaw

Post autor: exec » ndz paź 14, 2007 12:40

Jakbys jeszcze napisal jaki silnik masz to by bylo milo :crazy:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images31.fotosik.pl/69/302f529b1ebdbb66.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Jen(ny)
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw paź 04, 2007 10:09
Lokalizacja: ~Tychy

Post autor: Jen(ny) » ndz paź 14, 2007 12:52

1.9 TDI (WVWZZZ...)
90KM.. ale w VW podnieśli do 120KM



Awatar użytkownika
adriana81
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1115
Rejestracja: czw mar 23, 2006 00:26
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: adriana81 » ndz paź 14, 2007 13:51

a nie wpadl ci W tz. Tryb Awaryjny :bajer:


viewtopic.php?f=87&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
pioottr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: sob lip 15, 2006 21:31
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: pioottr » ndz paź 14, 2007 14:10

spróbuj odpiąć wtyczkę od przepływomierza i przewieź się, jak odczujesz różnicę na lepsze to jego sprawka, jaki masz symbol silnika?(AGR, itp)



Awatar użytkownika
Jen(ny)
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw paź 04, 2007 10:09
Lokalizacja: ~Tychy

Post autor: Jen(ny) » ndz paź 14, 2007 17:19

Przeszukałem forum i znalazłem takie coś:
- notlauf n-75
- czyszczenie turbiny
- czyszczenie kierownicy spalin
- zapieczonie kierownic

Chyba będę musiał jechać do VW..bo nie znam się za bardzo.
A może ktoś z okolić Tychy/Oświęcim pomoże?

A jeszcze jedno.. te tryb awaryjny: da się go wyłączyć :grin: ?



Ryszardo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:42
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Ryszardo » ndz paź 14, 2007 18:42

Jeżeli wpada w tryb awaryjny, to po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu powinno być wszystko ok. Jeśli nie ma różnicy po ponownym odpaleniu (przynajmniej na początku, bo może znowu wpaśc w tryb awaryjny), to znaczy coś innego, np. jak sugerowano przepływomierz. Sprawdź, czy jakiś wężyk ( a jest ich tam trochę) nie spadł lub nie jest pęknięty. A najpewniej podpiąć pod Vaga, pozdrawiam.
P.S. Jak dojdziesz co to było, daj znać na forum.



Awatar użytkownika
mg-maciek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: wt lis 15, 2005 08:21
Lokalizacja: Zdzieszowice
Kontakt:

Post autor: mg-maciek » pn paź 15, 2007 08:34

.... i jak będziesz wstawiał oporowo na zimnym silniku to się nie dziw że silnikczek płacze - pozwól mu sie rozgrzeać choć trochę nawet jak się spieszysz bo zyskasz 3 minuty a popłyniesz kupę kasy
ja nie kręce do więcej niż ok 2.2 obrotów dopóki nie osiągnie 80-90 stopni - może przesadzam ale na pewno mu nie szkodzę w ten sposób

90KM.. ale w VW podnieśli do 120KM a to to ktoś rozumie jak to w VW podnieśli
Ostatnio zmieniony pn paź 15, 2007 08:36 przez mg-maciek, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Wykres delikatnego grzebnięcia softu

Awatar użytkownika
Jen(ny)
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw paź 04, 2007 10:09
Lokalizacja: ~Tychy

Post autor: Jen(ny) » śr paź 17, 2007 17:31

Witam.
Problem rozwiązany.

To co zrozumiałem od serwisanta:
-jakieś kable/węże odpięły się
-jakiś zaworek od podciśnienia nie pracował dobrze (VAG go nie wykrywa - ten taki grzybek)
-wymienili przepływomierz (przy okazji, bo nie był już za dobry)

Wszystko śmiga, tak jak dawniej :smoke:

Dzięki wszystkim za pomoc i rady.
mg-maciek pisze:90KM.. ale w VW podnieśli do 120KM - a to to ktoś rozumie jak to w VW podnieśli
Nie w salonie/serwisie... źle sprecyzowałem. Oprogramowanie podobno + jakąś gruszkę przy turbinie zmienili. Mam wykresy i jakieś certyfikaty. Tak na serio nie potrzebne mi to, ale czuć, że to nie standard (szczególnie jeśli chodzi o moment obrotowy).

Pozdrawiam.



Ryszardo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:42
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Ryszardo » śr paź 17, 2007 18:54

Jeśli można zapytać, ile zapłaciłeś za poszczególne części i robociznę??



Awatar użytkownika
Jen(ny)
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw paź 04, 2007 10:09
Lokalizacja: ~Tychy

Post autor: Jen(ny) » śr paź 17, 2007 22:17

Z faktury wynika, że:

- przepływomierz 385zł
- zawór turbiny 140zł
- robocizna 40zł

565zł - zapłaciłem 536,75zł (5% zniżki)

POzdrawiam :pub:



Ryszardo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:42
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Ryszardo » śr paź 17, 2007 22:43

Dzięki.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 265 gości