(mk2 RP) Problem z obrotami.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

art100
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 10:18

(mk2 RP) Problem z obrotami.

Post autor: art100 » ndz kwie 24, 2005 10:34

Mam taki oto problem z tym samochodem. Przy rozgrzanym, dość mocno silniku zaczynają spadają obroty tzn. silnik na "wolnych" obrotach nie chce ich trzymać. Obroty spadają do ok 500 i mniej aż czasem silnik gaśnie. Jeśli przegazuje go wraca wszystko do normy ale po jakimś szacie problem powrraca. Zauważyłem, że te problemy pojawiają sie podczas jazdy w cyklu miejskim kiedy jest dość mocno rozgrzany i wystepują duże wahania obrotów silnika. Samochód jest na jednopunktowym wtrysku. Przy zapalaniu samochodu jest dość ostry zapach spalin. Jeśli by ktoś posiadał wiedze w tym zakresie i chciał sie ze mna podzielić bede wdzieczny.



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » ndz kwie 24, 2005 22:13

Trzeba sprawdzić silniczek krokowy i czujnik temperatury wolnych obrotów (cena czujnika to ok 30zł)


Obrazek

Awatar użytkownika
Pzwmichu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: śr paź 13, 2004 21:38
Lokalizacja: Gozdnica
Kontakt:

Post autor: Pzwmichu » pn kwie 25, 2005 09:39

JAk mocno czujesz spaliny to sprawdż czy nie masz gdzies dziury w tłumiku początkowym. Miałem to samo, też silnik mi szalał, okazało się, że mam dziure w tłumiku zaraz przy kolektorze i sondzie Lambda. zaspawałem i auto sie uspokoiło. :)


GOLF 1.8 RP 90r. full wypass.

Awatar użytkownika
social
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt kwie 08, 2005 11:33
Lokalizacja: Lublin

Post autor: social » pn kwie 25, 2005 09:42

Ja bym powiedzial ze to raczje sonda lambda ihmo sprawdz czy ci kabelek ze starosci sie nie rozkruszyl do sady.



Awatar użytkownika
pw524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: pt lut 18, 2005 17:22
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pw524 » pn kwie 25, 2005 16:45

Sprwadż czujnik temperatury i układ podciśnieniowy uwaga PZWMICHU też może być cenna bo tyczy się części układu przed sondą.



art100
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 10:18

Post autor: art100 » wt kwie 26, 2005 12:46

Dzięki za wszystkie sugestie :-) , najprawdopodobnie jest uszkodzona sonda lambda oraz czujnik temperatury, ten czerwony. Sonda oraz czujnik były sprawdzane miernikami i niestety wartości były stałe zamiast zmiennych. Jednak suestie, które zamieścilisicie bardzo mi pomogły.



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » wt kwie 26, 2005 23:58

ten czerwony czujnik jest od podgrzewacza, przestaje on dzialac gdy silnik osiagnie 60 stopni



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » wt kwie 26, 2005 23:59

do wtrysku jest ten niebieski



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 303 gości