Strona 1 z 1

Czy to moze byc wina rozrzadu ??

: ndz paź 14, 2007 03:17
autor: RuncoR
Witam.

Jak zwykle mam problem z moim golfem. wczoraj wymienialem silnik w moim golfie bo stary bral olej. Silnik kupilem ze szrotu (mam 10 dniowa gwarancje) i nie mialem okazji go osluchac. Po wymianie rozrzadu uszczelki, przelozeniu osprzetu ze starego silnika i zamontowaniu "nowego" silnika odpalilem go z nadzieja ze nie bedzie kopcil jak stary. No i przyznam ze nie kopci, ale zato chodzi jak czolg :grrr: I tu pytanie do forumowiczow. czy to moze byc wina zle ustawionego rozrzadu albo zaplonu ??

: ndz paź 14, 2007 07:17
autor: maxgt
może byc,ale sprecyzuj bardzie to ze chodzi jak czołg,opisz bardziej co słychać, bo to niewiele mówi,zawory może i co to za silnik??

: ndz paź 14, 2007 08:12
autor: Bąku
nom powiedz co masz za silnik :chytry:

: ndz paź 14, 2007 10:09
autor: RuncoR
jest to silnik 1.3 na gazniku. a chodzi jak by sie cos mialo zaraz w nim zmielic :/ trudno mi to dokladnie opisac :(

: ndz paź 14, 2007 10:39
autor: SToRM
RuncoR pisze:jest to silnik 1.3 na gazniku. a chodzi jak by sie cos mialo zaraz w nim zmielic :/ trudno mi to dokladnie opisac
Odpal i niech sie to porzadnie zagrzeje.
Mojego 1.8 ABS'a wstawial znajomy pozniej do mk3. U mnie silnik chodzil idealnie, pozniej przelezal ze 2 miesiace w krzakach ;) No i po wstawieniu do niego i 1-wszym odpaleniu bylo jak u Ciebie - glosny, popychacze graly i wogole miazga. Ale po wymieniae oleju i dobrym wygrzaniu silnika wszystko ucihclo..

: ndz paź 14, 2007 13:03
autor: RuncoR
a u mnie dalej klekocze :grrr: wygrzalem go ale jest to samo. A czy jak by byl rozrzad o zab czy dwa przestawiony to tez by tak chodzil ?? bo to ze jest glosny to wybaczam bo zauwazylem ze w rurze za katalizatorem mam dziury :( a dzisiaj jeszcze chcialem zaplon ustawic i nie wiem czemu ale stracilem wolne obroty :grrr: Juz powoli brakuje mi sil na tego golfa :cry:

: ndz paź 14, 2007 14:26
autor: KamilW
RuncoR pisze:Po wymianie rozrzadu uszczelki, przelozeniu osprzetu ze starego silnika i zamontowaniu "nowego" silnika odpalilem go z nadzieja ze nie bedzie kopcil jak stary
po pierwsze czegos nie kapuje, po wymianie jakiej uszczelki?? pod glowica?? wogole to jak ustawiales zaplon?? miales lampe?? sprawdziles czy rozrzad masz dobrze ustawiony?

: ndz paź 14, 2007 22:42
autor: RuncoR
Faktycznie zapomnialem dodac: uszczelke pod misa a zaplon ustawilem w-g poprzedniego silnika :grin: rozrzad ustawilem na znakach ale tak jak powiedzial mi zaprzyjazniony mechanik czyli oba znaki w dol (bo jak mialem na gornym kole w dol a na dolnym w gore to przy obkrecaniu kluczem juz sie zacilano) i da sie bez problemu krecic.

[ Dodano: 16 Paź 2007 10:40 ]
czy naprawde nikt nie jest mi w stanie odpowiedziec ?? Jesli naprawde nie to chociaz powiedzcie mi jak powinien byc ustawiony rozrzad.