Kłopoty z paskiem !

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
witus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pn gru 26, 2005 23:09
Lokalizacja: Goczałków

Kłopoty z paskiem !

Post autor: witus » pt paź 12, 2007 23:10

Witam ! Jakiś rok temu najechałem na kamień i skrzywiłem koło od pompy wspomagania, wymieniłem to koło na kupione ze szrotu , wymieniłem pasek i niby wszystko ok. ! Po miesiącu
czy dwóch pasek zaczyna piszczeć. Na początku tylko przy odpalaniu , później coraz dłużej aż
do momentu kiedy piszczał bez przerwy ! Wymieniłem pasek na nowy i sytuacja się powtórzyła ! Kupiłem krótszy pasek (zamiast 1100 kupiłem 1085) to samo ! Kupiłem osłony żeby nie leciał syf na pasek , no i było niby lepiej ale nie długo ! Jest tak że jak piszczy to zdejmuje go i zakładam odwrotnie i na jakiś czas pomaga ! Co jest nie tak ? Ten pisk mnie dobija ! Silnik 1.6 ABU !



Awatar użytkownika
Direct
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
Kontakt:

Post autor: Direct » pt paź 12, 2007 23:18

Koło które kupiłeś na szrocie może być wyślizgane ( zużyte ) .... poszukaj nowego koła



pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » sob paź 13, 2007 07:19

witus, każdy nowy pasek po jakimś czasie użytkowania trochę się naciąga, należy wtedy jak usłyszysz piszczenie po prostu sprawdzić jego naciąg, i ewentualnie naciągnąć go do odpowiedniej wartości ugięcia. możliwe że pasek który kupiłeś jest nie właściwie dobrany i nie klinuje się tak jak trzeba i po prostu się ślizga. możesz sprawdzić jeszcze czy to koło od pompy obraca się ciężko czy luźno, może coś w pompie uległo uszkodzeniu przy uderzeniu w ten kamień. może też być taki układ że to koło które zakupiłeś ma inny kąt pochylenia ścianek klinujących -mniejszy, i choćby katalogowo dobrany był pasek to może się ślizgać, bo po prostu go nie klinuje tylko pasek pracuje wtedy po tej wewnętrznej części koła,a tak być nie może. musisz to posprawdzać na początek, wyślizganie raczej nie będzie miało z tym nic wspólnego,tak myślę



Awatar użytkownika
witus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pn gru 26, 2005 23:09
Lokalizacja: Goczałków

Post autor: witus » sob paź 13, 2007 16:28

tutaj jest samonapinacz i wydaje mi się że nie da się go więcej naciągnąć ?



pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » sob paź 13, 2007 18:14

witus, na pompie wspomagania masz naciąg z samonapinaczem, zrób fotkę jak możesz bo coś mi się widzi że nie masz racji



Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » sob paź 13, 2007 18:29

witus pisze:(zamiast 1100 kupiłem 1085)
Ja trochę nie rozumiem czemu ta rozbieżność? Nie powinieneś dobierać paska jak Ci się widzi tylko taki i wyłącznie który jest przewidziany do Twojego silnika. Pod warunkiem że koło od pompy również jest właściwe. Dla tego zastanawia mnie czy na pewno przyczyna nie tu leży?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 249 gości