brak ręcznego
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
brak ręcznego
Witka
Założyłem nowe bębny z łożyskami, szczęki, tłoczki hamulcowe, płyn hamulcowy, linki hamulcowe i nadal nie mam ręcznego, a gwintów od regulcji linek zostało 5 mm. Do tego lewą nogą też niezabardzo chce hamowac... Może muszą się dotrzec? Sam nie wiem :/
Co o tym myślicie?
Założyłem nowe bębny z łożyskami, szczęki, tłoczki hamulcowe, płyn hamulcowy, linki hamulcowe i nadal nie mam ręcznego, a gwintów od regulcji linek zostało 5 mm. Do tego lewą nogą też niezabardzo chce hamowac... Może muszą się dotrzec? Sam nie wiem :/
Co o tym myślicie?
- Direct
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
- Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
- Kontakt:
hmm ... postaram sie ci to wytłumaczyć
Auto podnosi się z tyłu tylko po to aby równomiernie wyregulować obie linki !!!
po pierwsze musisz zaciągnąć ręczny na 3 ząbki !!!
Sprawdzasz czy koła nie są zablokowane i czy się luźno kręcą !!
Wtedy dopiero równomiernie dokręcasz obie śrubki na linkach ... tak długo aż na kołach pojawi się wyraźny opór !!! wtedy przykręcasz jeszcze parę obrotów śrubkami i spuszczasz reczny po to aby sprawdzić czy nie blokuje kół na zwolnionym hamulcu !!
Jeśli blokuje ... to musisz poluzować śrubkę
to jest prawidłowa regulacja
Auto podnosi się z tyłu tylko po to aby równomiernie wyregulować obie linki !!!
po pierwsze musisz zaciągnąć ręczny na 3 ząbki !!!
Sprawdzasz czy koła nie są zablokowane i czy się luźno kręcą !!
Wtedy dopiero równomiernie dokręcasz obie śrubki na linkach ... tak długo aż na kołach pojawi się wyraźny opór !!! wtedy przykręcasz jeszcze parę obrotów śrubkami i spuszczasz reczny po to aby sprawdzić czy nie blokuje kół na zwolnionym hamulcu !!
Jeśli blokuje ... to musisz poluzować śrubkę
to jest prawidłowa regulacja
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: czw paź 11, 2007 18:30
- Lokalizacja: nasielsk
co moze byc jak niema wcale hamulców z tyłu podpowiedzcie
Ostatnio zmieniony pt paź 12, 2007 23:26 przez waldisetka, łącznie zmieniany 3 razy.
Jeszcze jedna ważna rzecz o której koledzy nie wspomnieli. Po zmontowaniu całego układu należy najpierw nacisnąc kilka razy na pedał hamulca żeby układ samoregulacji dosunął szczęki do bębna a następnie regulować ręczny. Jeśli zrobisz odwrotnie zabraknie ci gwintu na linkach a ręcznego i tak nie będzie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 288 gości