brak ręcznego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
BMBL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 09:26
Lokalizacja: Radom

brak ręcznego

Post autor: BMBL » pt paź 12, 2007 19:56

Witka
Założyłem nowe bębny z łożyskami, szczęki, tłoczki hamulcowe, płyn hamulcowy, linki hamulcowe i nadal nie mam ręcznego, a gwintów od regulcji linek zostało 5 mm. Do tego lewą nogą też niezabardzo chce hamowac... :crazy: Może muszą się dotrzec? Sam nie wiem :/
Co o tym myślicie?



Awatar użytkownika
maccciej
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: czw cze 09, 2005 20:05
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: maccciej » pt paź 12, 2007 20:32

według mnie coś źle złożyłeś. czy odpowietrzałeś układ hamulcowy jeżeli tak to napisz jak to zrobiłeś bo tu też może być błąd.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Direct
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
Kontakt:

Post autor: Direct » pt paź 12, 2007 20:35

Po takich modyfikacjach musisz odpowietrzyc uklad
hamulcowy!!!! potem sprawdz klinek miedzy szczekami hamulcowymi... jeśli za bardzo wystaje wtedy hamulce będą nie równo hamować !!!
A wiesz ze linkę od ręcznego naciąga sie na podniesionym tyle auta !!!!



przemo251
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn gru 11, 2006 13:11
Lokalizacja: Wrocław/Kluczbork/Częstochowa
Kontakt:

Post autor: przemo251 » pt paź 12, 2007 21:03

A wiesz ze linkę od ręcznego naciąga sie na podniesionym tyle auta !!!!


to prawda!to jest bardzo ważne.

A jeśli wszystko było zrobione zgodnie z zasadami, to w takim razie sprawdź jeszcze linki, czy poprawnie zostały założone. U mnie w jett'cie były za słabo napięte linki.



Awatar użytkownika
BMBL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 09:26
Lokalizacja: Radom

Post autor: BMBL » pt paź 12, 2007 22:39

Niech mi ktoś na chłopski rozum wyjasni co pomoże podniesienie tyłu podczas regulacji linek hamulca ręcznego bo szczerze to nie wiem ocb z tym podnoszeniem tyłu...



Awatar użytkownika
Direct
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
Kontakt:

Post autor: Direct » pt paź 12, 2007 22:52

hmm ... postaram sie ci to wytłumaczyć
Auto podnosi się z tyłu tylko po to aby równomiernie wyregulować obie linki !!!
po pierwsze musisz zaciągnąć ręczny na 3 ząbki !!!
Sprawdzasz czy koła nie są zablokowane i czy się luźno kręcą !!
Wtedy dopiero równomiernie dokręcasz obie śrubki na linkach ... tak długo aż na kołach pojawi się wyraźny opór !!! wtedy przykręcasz jeszcze parę obrotów śrubkami i spuszczasz reczny po to aby sprawdzić czy nie blokuje kół na zwolnionym hamulcu !!
Jeśli blokuje ... to musisz poluzować śrubkę
to jest prawidłowa regulacja



waldisetka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw paź 11, 2007 18:30
Lokalizacja: nasielsk

Post autor: waldisetka » pt paź 12, 2007 22:54

co moze byc jak niema wcale hamulców z tyłu podpowiedzcie
Ostatnio zmieniony pt paź 12, 2007 23:26 przez waldisetka, łącznie zmieniany 3 razy.



hasiek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn lut 19, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin

Post autor: hasiek » pt paź 12, 2007 23:12

Jeszcze jedna ważna rzecz o której koledzy nie wspomnieli. Po zmontowaniu całego układu należy najpierw nacisnąc kilka razy na pedał hamulca żeby układ samoregulacji dosunął szczęki do bębna a następnie regulować ręczny. Jeśli zrobisz odwrotnie zabraknie ci gwintu na linkach a ręcznego i tak nie będzie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 288 gości