Gasnie, nie trzyma obrotów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gavron
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw paź 11, 2007 09:25
Lokalizacja: Lublin

Gasnie, nie trzyma obrotów

Post autor: gavron » czw paź 11, 2007 09:30

Witam
Mam problem z autkiem i nie mam już pomysłów, od razu zaznaczę że nie znam się na mechanice samochodowej.
Problem: samochód gaśnie na zimnym silniku, ma problem z odpaleniem i nie trzyma obrotów.(problem występuje zarówno na gazie jak i benzynie)
Wygląda to tak- na zimnym silniku bardzo ciężko jest go odpalić, jak odpali to obroty natychmiast spadają i gaśnie, dopiero po przejechaniu ok. 1-2 kilometrów silnik nagrzewa sie i jest ok, nie ma żadnych problemów.
Wymieniono:
pasek rozrządu , pasek alternatora, pasek wspomagania, rolka napinająca, filtr powietrza, filtr oleju, olej, kopułka, świece, przewody, filtr paliwa, pompa wody, czujnik temperatury.
Mechanik próbował wymienić cewkę, ale nowa kompletnie nie chciała działać.

Mechanik załamuje ręce nie ma pojęcia co jeszcze może być nie tak. Może ktoś z forumowiczów będzie miał jakieś pomysły? z góry wielkie dzięki za pomoc i pozdrawiam

Golf 3 '93 1,8 benzyna+gaz
Ostatnio zmieniony czw paź 11, 2007 12:33 przez gavron, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw paź 11, 2007 09:33

co to za silnik ??????????????? sory 1,8 nie zauwazyłem

[ Dodano: Czw Paź 11, 2007 09:35 ]
gavron pisze:czujnik temperatury.
a który czujnik wymieniony został???
Ostatnio zmieniony czw paź 11, 2007 09:34 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



hipek_ohw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: czw paź 14, 2004 16:58
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Kontakt:

Post autor: hipek_ohw » czw paź 11, 2007 09:38