Uszkodzony klakson
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 364
- Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
- Lokalizacja: Kraków / Starchowice
- Kontakt:
Uszkodzony klakson
proste pytanie
rozwalila mi sie ta blaszka pod kierownicą co odpowiedzialna jest za klakson
zaczeło trabic caly czas i musialem ja stamtad wytwac
pytanie .....
CZY TO JEST NAPRAWIALE ??? CZY TRZEBA WYMIENIAC COS ??
I tez wazne dla mnie
CZY KLAKSON JEST PODPIETY "NA PRZEKAŹNIKU" CZY NORMALNIE "OD RAZU" SPOD KIEROWNICY
bo byc moze to przerobie a boje sie czy taki mały wyłącznik wytrzyma taki duży prąd jaki pobiera klakson
rozwalila mi sie ta blaszka pod kierownicą co odpowiedzialna jest za klakson
zaczeło trabic caly czas i musialem ja stamtad wytwac
pytanie .....
CZY TO JEST NAPRAWIALE ??? CZY TRZEBA WYMIENIAC COS ??
I tez wazne dla mnie
CZY KLAKSON JEST PODPIETY "NA PRZEKAŹNIKU" CZY NORMALNIE "OD RAZU" SPOD KIEROWNICY
bo byc moze to przerobie a boje sie czy taki mały wyłącznik wytrzyma taki duży prąd jaki pobiera klakson
Ostatnio zmieniony śr paź 10, 2007 19:26 przez McFafik, łącznie zmieniany 1 raz.
PEUGEOTA206 NIESTETY NIE DA SIę ZROBIC NA GERMAN STYLE :( wiec go sprzedam !!
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Chyba będzie trzeba wymienić jedną z manetek - tą od wycieraczek, o ile dobrze pamietam. A klakson jest na przekaźniku lub bezpośrednio - to zależy czy masz klakson dwutonowy, czy jednotonowy. Jeżeli masz jeden pipczek, to nie masz przekaźnika, jeżeli masz dwa pipczki, to masz przekaźnik. Ale sprawa z tym przekaźnikiem jest dość prosta - jak chcesz go zamontować, to na panelu z przekaźnikami masz gotowe miejsce ze wszystkimi potrzebnymi połaczeniami - pole numer 11 (w dolnym rzędzie, drugie od prawej) - jak nie masz tam przekaźnika, to jest tam zwora. Wywalasz zworę i wkładasz przekaźnik i już masz klakson na przekaźniku. Numer przekaźnika, jaki będzie Tobie potrzebny to 53, moim zdaniem powinien też pasować 18.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
-
- Użytkownik
- Posty: 364
- Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
- Lokalizacja: Kraków / Starchowice
- Kontakt:
no znaczy pogieła sie blaszka w trakcje jazdy i kiedys wypadł taki maly kawalek .... i bylo nawt ok ... jako tako czasem dzialalo czasem nie
ale niedawno wyrwalo ją do konca i zwarło i trąbiło
wiec musialem wyrwac na hama na skrzyowaniu a potem sie kapnołem ze jest bezpiecznik
a zrobic trzeba jakos bo potrzebny
[ Dodano: 11 Paź 2007 13:15 ]
blaszka co jest w kierownicy i druga co jest na kolumnie
ale niedawno wyrwalo ją do konca i zwarło i trąbiło
wiec musialem wyrwac na hama na skrzyowaniu a potem sie kapnołem ze jest bezpiecznik
a zrobic trzeba jakos bo potrzebny
[ Dodano: 11 Paź 2007 13:15 ]
blaszka co jest w kierownicy i druga co jest na kolumnie
PEUGEOTA206 NIESTETY NIE DA SIę ZROBIC NA GERMAN STYLE :( wiec go sprzedam !!
Aha ok. A wiec musiałeś mieć zle włożoną tą blaszkę. jeden przewod przechodzi przez dziurę i łączy się z kierownicą a drugi przewód łączy się z blaszką na kolumie. A tą blaszkę co masz w tym plastiku co dotykasz co trąbi ona jest cała? a i drugie pytanie jak wygląda ta druga blaszka co jest w kolumnie? ona też jest wyrwana?
SzalonyKoleś
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości