Witam, taka sobie rzecz ma ostatnio miejsce: szyba opuszczana elektrycznie od kierowcy czesto nie reaguje na przycisk podnoszenia lub opuszczenia, po czym po jakims czasie (nawet jak auto jest zamkniete) sama sie opuszcza albo do samego dołu albo jak jej sie chce. I na przycisk nie reaguje, dopiero jak ma ochote to albo sama sie zakmknie albo z łaski swojej działa na przycisk.
Natomiast szyba pasazera działa OK
Acha, auto posiada funkcje otwierania i domykania szyb z klucza (bo pilota nie ma) i nawet nie idzie jej zamknąć nawet z klucza! Prawa strona sie zamyka i otwiera z klucza.
W obawie ze to sie dzieje czesto boje sie ze z auta cos zniknie albo całe odjedzie bo "zostawic" otwartą szybe to raj dla... wiemy kogo dzis rozebrałem tapicere i odłączyłem kostke co zasila silnik podnosnika (akurat trafiłem ze szyba była zamknieta)
Miał ktos takie cos?
Jesli tak prosze o sugestie gdzie spojrzec!
Dziekuje i pozdrawiam.
El szyba wariuje
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
wystarczyło wypiąć (wykręcić) kostkę od wiązki z drzwi do słupka. I tam w tej wiązce pod gumą najpierw szukaj usterki, kable tam sie często przełamują i mogło dojść do zwarcia.
Potem zrób taką próbę: zdejmij rączkę drzwi, wypnij wtyczkę od włącznika szyb, potem spróbuj zamykać szybę kluczykiem w drzwiach, jeśli ruszy to może być zwarcie w samym włączniku.
Potem zrób taką próbę: zdejmij rączkę drzwi, wypnij wtyczkę od włącznika szyb, potem spróbuj zamykać szybę kluczykiem w drzwiach, jeśli ruszy to może być zwarcie w samym włączniku.
Ostatnio zmieniony śr paź 10, 2007 19:04 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
OK, zobacze co tam, jak tylko bede cos wiedział to dam znac
A zeby nie drążyć zbytnio tematu chciałbym podłączyc to tak: pociągnąć nowe zasilanie bezposrednio na włącznik (oczywiscie przez osobny bezpiecznik) i stamtąd na silnik?
Tak żeby szyba działała nie "po stacyjce"tylko jak ja chcę. I ominąć te wszystkie domykadła i inne pierdoły bo im wiecej tego jest to tylko problem z tego!
Robił ktos takie cos lub zna i moze dac schemat?
Mysle ze tak bedzie prosciej.
[ Dodano: 17 Paź 2007 17:52 ]
Zrobione! Zdjąłem gume od drzwi do słupka i przewód najgrubszy z nich nie był przerwany ale nosił ślady zagięć i pęknięc izolacji (czerwony lub czerwono żółty), w jednym miejscu brakowało izolacji z 0,5 cm! Oczywiście wymieniłem ten odcinek (około 5cm) polutowany, zaizolowany i jest OK.
Wielkie dzieki, POZDRAWIAM!
A zeby nie drążyć zbytnio tematu chciałbym podłączyc to tak: pociągnąć nowe zasilanie bezposrednio na włącznik (oczywiscie przez osobny bezpiecznik) i stamtąd na silnik?
Tak żeby szyba działała nie "po stacyjce"tylko jak ja chcę. I ominąć te wszystkie domykadła i inne pierdoły bo im wiecej tego jest to tylko problem z tego!
Robił ktos takie cos lub zna i moze dac schemat?
Mysle ze tak bedzie prosciej.
[ Dodano: 17 Paź 2007 17:52 ]
Zrobione! Zdjąłem gume od drzwi do słupka i przewód najgrubszy z nich nie był przerwany ale nosił ślady zagięć i pęknięc izolacji (czerwony lub czerwono żółty), w jednym miejscu brakowało izolacji z 0,5 cm! Oczywiście wymieniłem ten odcinek (około 5cm) polutowany, zaizolowany i jest OK.
Wielkie dzieki, POZDRAWIAM!
Ostatnio zmieniony wt paź 16, 2007 16:22 przez makacz, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 307 gości