xeramic itp

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
artek PL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw lis 04, 2004 12:36
Lokalizacja: Słupsk

xeramic itp

Post autor: artek PL » sob kwie 23, 2005 10:47

Czy ktoś z was stosował do swoich autek dodatki do oleju typu:
"Xeramic" lub "Auto-Repair" i ewentualnie z jakim skutkiem?
Nie nastawiam się na naprawę silnika w ten sposób (bo nie ma takiej potrzeby) ale chciałbym się dowiedzieć czy to rzeczywiście coś daje i czy przypadkiem nic nie psuje?



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » sob kwie 23, 2005 11:17

olej ma swoje właściwości a stosując takie coś zmieniasz je własnie.
radze zmienic uszczelki i uszczelniacze zamiast stosować dodatku typu auto repair!


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
Rafał G2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 259
Rejestracja: sob gru 17, 2005 17:04
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Rafał G2 » pn cze 12, 2006 23:24

Człowiek uczy się na błędach, może faktycznie warto jest zainwestować w taki środek, tutaj kłania się fizyka, może to jest głupie, ale w pewnym sensie wierzę w działanie tego środka, żeby się przekonać, to trzeba kupić i zastosować, może akurat ten środek dużo zdziała.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn cze 12, 2006 23:29

Następny....



Awatar użytkownika
Rafał G2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 259
Rejestracja: sob gru 17, 2005 17:04
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Rafał G2 » pn cze 12, 2006 23:37

bongo pisze:Następny....
Próbowałeś kiedyś czegoś takiego ??, znasz osoby które próbowały ??? NIE PRÓBOWAŁEŚ I NIE ZNASZ, jestem tego zdania że człowiek najlepiej uczy się na błędach, życie to ciągła nauka o nowych zastosowaniach, możliwościach, a tutaj w pewnym sensie działa prawdziwe zjawisko fizyczno-chemiczne. Mam starego golfa w którym coś się dzieje ze skrzynią, tracę siły na kombinowanie i zdecyduję się na ten produkt, nie mam nic do stracenia, a jestem człowiekiem, który idzie na łatwiznę i zawsze uczy się na błędach. Nie spróbuję to nie uwierzę...



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » wt cze 13, 2006 00:06

Jutro będe miał okazje spróbować działania tego ceramika u siebie. Czytając zasade jego działania to nawet ma sens i nie ma co tego porównywać do moto doktorów.
igor002 piszesz o jakichś uszczelkach, tylko co one mają wspólnego z ceramizerami :panna:


=-Pinhead-=

vaclavo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pn gru 12, 2005 18:07
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (Boruszowice)
Kontakt:

Post autor: vaclavo » wt cze 13, 2006 00:15

Pinhead pisze:Jutro będe miał okazje spróbować działania tego ceramika u siebie. Czytając zasade jego działania to nawet ma sens i nie ma co tego porównywać do moto doktorów.
igor002 piszesz o jakichś uszczelkach, tylko co one mają wspólnego z ceramizerami :panna:
Podizel się później z nami efektami bo też słyszałem że ten środek jest ok :bajer: i niema co porównywać go do motodoktora :)


Był Golf MK3, było Polo 6N, a teraz mam Lwa :)

Awatar użytkownika
Rafał G2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 259
Rejestracja: sob gru 17, 2005 17:04
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Rafał G2 » wt cze 13, 2006 00:15

Pinhead pisze:Jutro będe miał okazje spróbować działania tego ceramika u siebie. Czytając zasade jego działania to nawet ma sens i nie ma co tego porównywać do moto doktorów.
igor002 piszesz o jakichś uszczelkach, tylko co one mają wspólnego z ceramizerami :panna:

Widzę że nie jestem sam :D



vaclavo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pn gru 12, 2005 18:07
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (Boruszowice)
Kontakt:

Post autor: vaclavo » wt cze 13, 2006 00:17

a Panowie jaki macie przebieg w swoich goferkach, bo ja mam 240tyś jeżdrze na półsyntetyku i nic mi nie bierze - ma w moim przypadku sens lanie czegoś takiego?? Dodam że mam motor ABD :bigok:


Był Golf MK3, było Polo 6N, a teraz mam Lwa :)

Awatar użytkownika
Rafał G2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 259
Rejestracja: sob gru 17, 2005 17:04
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Rafał G2 » wt cze 13, 2006 00:20

vaclavo pisze:a Panowie jaki macie przebieg w swoich goferkach, bo ja mam 240tyś jeżdrze na półsyntetyku i nic mi nie bierze - ma w moim przypadku sens lanie czegoś takiego?? Dodam że mam motor ABD :bigok:

220tyś, lecz ja nie chce wlewać tego do silnika, tylko do skrzyni, gdyż mój silniczek pracuje jak pszczółka i przyspiesza jak ferrari, no może trochę przesadziłem, ale narazie na silniczek nie narzekam :helm:



vaclavo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pn gru 12, 2005 18:07
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (Boruszowice)
Kontakt:

Post autor: vaclavo » wt cze 13, 2006 00:22

no mój też ma sie dobrze :D :bigok: tak tylko kiedyś o tym czytalem i słyszałęm że conieco poprawia w mocy i dynamice ;)

[ Dodano: Wto Cze 13, 2006 00:23 ]
a samochód z takim przebiegiem poradził conieco potracić przez te tysiące :D


Był Golf MK3, było Polo 6N, a teraz mam Lwa :)

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » wt cze 13, 2006 11:07

U mnie coś koło 250tyś km. Wleje to do silnika i sprawdze czy poprawi się kompresja bo tylko o osiągi mi chodzi. Jedyna wada że po zalaniu tego do oleju trzeba przez 200km jeździć jak by się silnik docierało. Obroty <2700rpm i bez ostrych przyspieszeń. Przed zakupem dowiadywałem się u mechanika do którego jeźdze ze swoim Golfem czy w praktyce sprawdzał kiedyś działanie tych ceramików. Gościu ogólnie mówiąc był nastawiony na "tak" do ceramizerów, odpowiedział że stosował je kilka razy i efekt był taki że silnik pracował równiej, wzrastało ciśnienie sprężania. No to czemu nie spróbować :) Kupiłem coś takiego na aukcji allegro.


=-Pinhead-=

vaclavo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pn gru 12, 2005 18:07
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (Boruszowice)
Kontakt:

Post autor: vaclavo » wt cze 13, 2006 13:36

Pinhead pisze:U mnie coś koło 250tyś km. Wleje to do silnika i sprawdze czy poprawi się kompresja bo tylko o osiągi mi chodzi. Jedyna wada że po zalaniu tego do oleju trzeba przez 200km jeździć jak by się silnik docierało. Obroty <2700rpm i bez ostrych przyspieszeń. Przed zakupem dowiadywałem się u mechanika do którego jeźdze ze swoim Golfem czy w praktyce sprawdzał kiedyś działanie tych ceramików. Gościu ogólnie mówiąc był nastawiony na "tak" do ceramizerów, odpowiedział że stosował je kilka razy i efekt był taki że silnik pracował równiej, wzrastało ciśnienie sprężania. No to czemu nie spróbować :) Kupiłem coś takiego na aukcji allegro.
Faktycznie opis zachęca do kupna :) a jeśli mechanik sprawdzał już coś takiego i jest na TAK to myśle że warto :) Ja jak bede zmieniał olej to wyposaże swojego gofra w coś takiego :D
:okej: :pub:


Był Golf MK3, było Polo 6N, a teraz mam Lwa :)

Awatar użytkownika
Cefaloid
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr sty 04, 2006 14:02
Lokalizacja: qqqq

Post autor: Cefaloid » wt cze 13, 2006 14:00

Nie żebym się czepiał ale podobnie "zachęcające" są opisy magnetyzerów paliwa sprzedawanych na allegro :jezor: A te wiemy ile są warte.
Głównie to nie pasuje mi:
- poprawa zużycia paliwa do 15%
- 5 krotne zmniejszenie tarcia
- 10 krotne zmniejszenie zużycia trących powierzchni
Gdyby tak było zalewali by to w fabryce i mieli super osiągi i małe spalanie.
Reszta tej reklamy jest chyba w miarę do przyjęcia.

Ale troszkę konkretów: brat wlał Xeramic w swoim aucie do skrzyni biegów. NIC nie dało wg naszych subiektywnych odczuć - ale piszę subiektywnych, może było już za późno bo była już bardzo wyeksploatowana. Jak podobny środek działa na silnik nie wiem i się nie wypowiadam.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 250 gości