jaki olej silnikowy do vw golfa 1,9 td 93r. dobry do turbiny
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jaki olej silnikowy do vw golfa 1,9 td 93r. dobry do turbiny
Witam wszystkich. Mam pytanko. Niedawno kupiłem golfa,przy kupnie sprawdzałem turbinę tzn. jej górny wąż to gumowe co idzie do turba kolanko,było suchutko w środku. Po wymianie oleju, a zalałem CASTROL MAGNATEC GTD 10W/40 (półsyntetyk), oleju mi nie bierze ale teraz znowu zbliża mi się wymiana i zajrzałem do tego węża a tam olej i też dołem z turba są delikatne wycieki. Nie wiem jaki był poprzedni zalany olej bo bym zastosował taki sam. Czy może to być wina oleju bo ten Castrol ma jakieś tam składniki które tworzą filtr ochronny na silnik ale może przez te dodatki rozszczelnił turbinę. Teraz planuję wymianę na olej ESSO też półsyntetyk może to pomoże. Co proponujecie? Przebieg 190 tys. km, raczej oryginał. Pozdrawiam
heheeheh auto z 93 roku i 190tys km
kolego nie oszukujmy sie ma zdecydowanie wiecej
a ze w mk3 zmienic stan licznika dzieciaki juz umia w pisakownicy to uwiez raczej w to ze ma wiecej km najechane
a jak mu zalałes polsyntetyka to rozczelniles silnik i pewnie teraz ci wciaga olej
a wiec wypłukales go a to niebezpieczna sprawa bojezeli jest rozjechany silnik to moze dostac samozapłon i silnik moze sie wkrecic do obrotow tak wysokich ze sie rozleci w pył
wiec radze cie zalac jakis mineral a nie połsyntetyk
ktory wymienia sie przy przebiegu 100tys km
w nowszych autach
sprawdz 2 rzeczy:
-wirnik turbiny odkrec caly filtr powietrza od puszki od turbiny
jak przy turbinie bedzie olej to załóz caly dolot i odkrec odme odpowietrzajaca z pod pokrywy zaworo do filtrea powietrza odpal silnik i zpobacz czy nie sadzi dymem jak wali intensywnie tzn ze masz przedmuchy jak bedzie walil wzglednie tzn ze jest w normie i tak tamtedy beda leciec opary i tak bo one maja funkcje smarojace napewno zajarzysz czy jest zaduzo dymu czy wzglednie
-mogl ci pujsc uszczelnicz na turbinie i moze sie dlatego w kolektorze/turbinie jest olej
nie kupisz go nigdzie bo tym zajmuja sie firmy regenerujace turbiny
takze to sa moje pomysły na temat sprawdzenia i zwrocenia uwagi na olej w kolektorze/turbinie
aha zobacz czy niema oleju we filtrze oleju
pozdroo
kolego nie oszukujmy sie ma zdecydowanie wiecej
a ze w mk3 zmienic stan licznika dzieciaki juz umia w pisakownicy to uwiez raczej w to ze ma wiecej km najechane
a jak mu zalałes polsyntetyka to rozczelniles silnik i pewnie teraz ci wciaga olej
a wiec wypłukales go a to niebezpieczna sprawa bojezeli jest rozjechany silnik to moze dostac samozapłon i silnik moze sie wkrecic do obrotow tak wysokich ze sie rozleci w pył
wiec radze cie zalac jakis mineral a nie połsyntetyk
ktory wymienia sie przy przebiegu 100tys km
w nowszych autach
sprawdz 2 rzeczy:
-wirnik turbiny odkrec caly filtr powietrza od puszki od turbiny
jak przy turbinie bedzie olej to załóz caly dolot i odkrec odme odpowietrzajaca z pod pokrywy zaworo do filtrea powietrza odpal silnik i zpobacz czy nie sadzi dymem jak wali intensywnie tzn ze masz przedmuchy jak bedzie walil wzglednie tzn ze jest w normie i tak tamtedy beda leciec opary i tak bo one maja funkcje smarojace napewno zajarzysz czy jest zaduzo dymu czy wzglednie
-mogl ci pujsc uszczelnicz na turbinie i moze sie dlatego w kolektorze/turbinie jest olej
nie kupisz go nigdzie bo tym zajmuja sie firmy regenerujace turbiny
takze to sa moje pomysły na temat sprawdzenia i zwrocenia uwagi na olej w kolektorze/turbinie
aha zobacz czy niema oleju we filtrze oleju
pozdroo
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
- Lokalizacja: Katowice
A co jak nie będzie oleju w filtrze oleju ??? TRAGEDIA- NO NIE?
A tak przy okazji- jak sprawdzić, czy w turbinie jest dobry poziom oleju? Jakie są normy i co trzeba odkręcić?
Co do oleju- Niemcy, mądry naród- do aut powyżej 180tyś leją już minerał. W przebieg Twojego auta nie można uwierzyć, więc na pewno po półsyntetyku poszły Ci uszczelniacze! Lej dobry minerał, a długo pojeździsz...
A tak przy okazji- jak sprawdzić, czy w turbinie jest dobry poziom oleju? Jakie są normy i co trzeba odkręcić?
Co do oleju- Niemcy, mądry naród- do aut powyżej 180tyś leją już minerał. W przebieg Twojego auta nie można uwierzyć, więc na pewno po półsyntetyku poszły Ci uszczelniacze! Lej dobry minerał, a długo pojeździsz...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 292 gości