Nierówna praca na wolnych obrotach (na zimno)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nierówna praca na wolnych obrotach (na zimno)
Od kilku dni auto dziwnie zaczelo pracowac na wolnych obrotach, chyba tylko jak jest zimny. Otoz pracuje nierowno, tak jakby mial zaraz zgasnac, chociaz nie gasnie. Normalnie spaliny z rury idą rownomiernym strumieniem, tymczasem teraz idą takimi buchami. Dodatkowo leci czarny dym. Przy przyspieszaniu szarpie. Jak probuje przelaczyc na gaz to ma problemy z wkreceniem sie do ustalonych 2000tys obrotow, ale jak juz zaczyna chodzic na gazie to wszystko raczej wraca do normy. Mial ktos podobny problem?
z gory dzieki za rady
z gory dzieki za rady
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
[ Dodano: 09 Paź 2007 12:47 ]
TO napewno oznaka klopotów . Jak napisałeś wcześnej spaliny mają równomiernie wylatywać z rury wyd. CO musisz sprawdzić hmm :
1. Silnik krokowy .
2. Czujnik temperatury podający info do tego silnika krokowego.
3. Sonda labmda bylaby podejrzana gdyby tak się dzialo na rozgrzanym silniku . Ale jeśli szarpie to może byc ona .
4. Elementy ukladu zapłonowego. Czy jest iskra odpowiednia.
WitamReloo pisze:Normalnie spaliny z rury idą rownomiernym strumieniem, tymczasem teraz idą takimi buchami
TO napewno oznaka klopotów . Jak napisałeś wcześnej spaliny mają równomiernie wylatywać z rury wyd. CO musisz sprawdzić hmm :
1. Silnik krokowy .
2. Czujnik temperatury podający info do tego silnika krokowego.
3. Sonda labmda bylaby podejrzana gdyby tak się dzialo na rozgrzanym silniku . Ale jeśli szarpie to może byc ona .
4. Elementy ukladu zapłonowego. Czy jest iskra odpowiednia.
Ostatnio zmieniony wt paź 09, 2007 12:48 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
ostatnio nie mam okazji pojezdzic autem, bo mi padla linka sprzegla, ale jak jeszcze jezdzilem, to dalo sie zauwazyc ze wszystko wracalo do normy po nagrzaniu auta. czyli moze jednak cos z paliwem, na zmimnym jak zalacza ssanie potrzebuje wiecej paliwa i na jeden cylinder nie podaje wystarczajacej ilosci, a jak sie zagrzeje, wylacza ssanie i wtedy jakos sobie silnik zaczyna radzic...albo cos z wtryskiem?
edit
u mechanika okazalo sie ze komputer ustawia mieszanke na -20
podobno przez wilgoc. komputer zostal osuszony, wymienili jakis opornik i...i jest nadal to samo. Kolejna wizyta, powiedzieli ze poprawili cos w stykach i owszem, przez chwile bylo lepiej, ale teraz znowu jest to samo. Auto na zimno nierowno pracuje i szarpie. Po kilku minutach wszystko wraca do normy. na gazie zawsze jest ok.
co to moze byc?
co jeszcze posprawdzac?
edit
u mechanika okazalo sie ze komputer ustawia mieszanke na -20
podobno przez wilgoc. komputer zostal osuszony, wymienili jakis opornik i...i jest nadal to samo. Kolejna wizyta, powiedzieli ze poprawili cos w stykach i owszem, przez chwile bylo lepiej, ale teraz znowu jest to samo. Auto na zimno nierowno pracuje i szarpie. Po kilku minutach wszystko wraca do normy. na gazie zawsze jest ok.
co to moze byc?
co jeszcze posprawdzac?
[img]http://img718.imageshack.us/img718/5750/998fdd8c52c47cab.jpg[/img]
-
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 340 gości