Czujnik spalania stukowego prośba o pomoc
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czujnik spalania stukowego prośba o pomoc
a więc vag pokazuje no signal
podmiana na inny nie pomaga
wtyczka połączeniowa wydaje się sprawna
podejrzewam przerwę przewodu do komputera ... ale
1. czy ten czujnik jest bezpośrednio połączony z komputerem ?
2. do jakich wyprowadzeń w kompie wchodzą przewody ?
a może jest jeszcze jakieś oznaczenie tych kolorów przewodów ?
III rocznik 93 z wtryskiem rozruchowym
motor 2E digifant 2
ECU: 037 906 024 D
nie mam schematu a boje się że podłącze do złych wyprowadzeń jakby co.
Zresztą szukałem trochę i mam rozbieżne informacje co do nr wyprowadzeń ..
podmiana na inny nie pomaga
wtyczka połączeniowa wydaje się sprawna
podejrzewam przerwę przewodu do komputera ... ale
1. czy ten czujnik jest bezpośrednio połączony z komputerem ?
2. do jakich wyprowadzeń w kompie wchodzą przewody ?
a może jest jeszcze jakieś oznaczenie tych kolorów przewodów ?
III rocznik 93 z wtryskiem rozruchowym
motor 2E digifant 2
ECU: 037 906 024 D
nie mam schematu a boje się że podłącze do złych wyprowadzeń jakby co.
Zresztą szukałem trochę i mam rozbieżne informacje co do nr wyprowadzeń ..
Ostatnio zmieniony pn paź 08, 2007 00:21 przez dnadna, łącznie zmieniany 1 raz.
Czujnik spalania stukowego podłaczony jest na 34 i 36 wyprowadzenie ECU, masa (ekran przewodu) na 9 wyprowadzenie ECU.
Ostatnio zmieniony pn paź 08, 2007 07:15 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Schemat instalacji silnika 2E.
Pełno wszelkiego rodzaju "rozpisek" w sieci .
Link do pobrania dokumentacji Pin_Outów VW
http://volkswagen.msk.ru/injector/pindata_vw_eng.zip
Pełno wszelkiego rodzaju "rozpisek" w sieci .
Link do pobrania dokumentacji Pin_Outów VW
http://volkswagen.msk.ru/injector/pindata_vw_eng.zip
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
tak o tym wiedziałem ale miałem jakiś schemat gdzie inne piny były,
ale ok zaufam ruskim chociaż nigdy w niczym nie powinno się im ufać...
swoją drogą gdyby to przetłumaczyć to sporo ciekawych rzeczy może by się dowiedziało
o naprawie 2e i regulacji http://www.vws.ru/index.php?option=com_ ... Itemid=289
ale ok zaufam ruskim chociaż nigdy w niczym nie powinno się im ufać...
swoją drogą gdyby to przetłumaczyć to sporo ciekawych rzeczy może by się dowiedziało
o naprawie 2e i regulacji http://www.vws.ru/index.php?option=com_ ... Itemid=289
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
cholera ja sie nie znam na VAGu za bardzo, alea więc vag pokazuje no signal
podmiana na inny nie pomaga
wtyczka połączeniowa wydaje się sprawna
czy stukowy nie powinien dawać "no signal" gdy sie nic nie dzieje. Impuls z tego czujnika pojdzie tylko gdy zostanie przekroczona jakas tam wartosc cisnienia i wtedy bedzie sygnał? (wybaczcie jesli palnąłem głupote)
odezwałem sie bo sam mam problem z tym czujnikiem a dokładniej z kablem. Cala izolacja spraciała począwszy od czujnika a do kostki, a ze jest on dość mocno ekranowany to mam obawy czy nie mam gdzies przebicia.
Co sie dzieje gdy stukowy nie działa? Od razy wywala jakiś błąd i zmula motor czy mozna jezdzic z niesprawnym? jak sprawdzic sam czujnik a jak sprawdzic czy nie mam przebicia ? dzieki za odp bo z "pradów" to ja jeleń jestem
Ostatnio zmieniony pn paź 08, 2007 18:50 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
tzn u mnie jest no signal na vagu , ale na innym czujniku jest to samo więc podejrzewam
uszkodzenie przewodu przy komputerze albo w ogóle komputera.... brrrrrr....
a jeżdzic to jezdze normalnie tyle ze na benzynie na ciepło szczególnie na 2 i 3 biegu przy gwaltownym przyspieszaniu slychac zawory .... na gazie bardzo slabo lub wcale
a co do sprawdzenia to powinno sie sprawdzić kształt jaki daje czujnik na oscyloskopie
a tak prowizorycznie to milivoltomierz i popukać a wskazówka powinna się wychylać , co do przebicia to nie powinno być bo tam nie ma napięc wysokich no chyba że sprawdzić czy żyły przewodów nie mają małej oporności między sobą co wskazuje na zwarcie
co do " no signal " to sam jestem ciekawy jaka usterka daje taki błąd ?
czy odłączenie czujnika ? chyba tak ... ale co jeszcze to nie wiem
uszkodzenie przewodu przy komputerze albo w ogóle komputera.... brrrrrr....
a jeżdzic to jezdze normalnie tyle ze na benzynie na ciepło szczególnie na 2 i 3 biegu przy gwaltownym przyspieszaniu slychac zawory .... na gazie bardzo slabo lub wcale
a co do sprawdzenia to powinno sie sprawdzić kształt jaki daje czujnik na oscyloskopie
a tak prowizorycznie to milivoltomierz i popukać a wskazówka powinna się wychylać , co do przebicia to nie powinno być bo tam nie ma napięc wysokich no chyba że sprawdzić czy żyły przewodów nie mają małej oporności między sobą co wskazuje na zwarcie
co do " no signal " to sam jestem ciekawy jaka usterka daje taki błąd ?
czy odłączenie czujnika ? chyba tak ... ale co jeszcze to nie wiem
Ostatnio zmieniony pn paź 08, 2007 19:22 przez dnadna, łącznie zmieniany 3 razy.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
owszem popukać, ale tylko oscyloskop pokaże falędnadna pisze:a tak prowizorycznie to milivoltomierz i popukać a wskazówka powinna się wychylać
w zasadzie musi dawać sygnał, bo ECU działa tak że jest zapłon cofany aż do momentu spalania stukowego potem wyprzedzany i na nowo, więc nie ma takiej opcji żeby nie zadziałałsas_gti pisze:czy stukowy nie powinien dawać "no signal" gdy sie nic nie dzieje
[ Dodano: Pon Paź 08, 2007 9:24 pm ]
Co do pinów, mam 3 schematy, na dwóch ekran to 9. W polskiej serwisówce "VW Golf i Vento w schemacie jest błąd i do 7 a do 7 to jest cewka podłączona
[ Dodano: Pon Paź 08, 2007 9:30 pm ]
strzał z czujnika to ułamek sekundy dlatego tylko oscyloskop, a pomierzyć omomierzem należy kable od czujnika do ECU i ma być jak na wszystkich kablach poniżej 1 om
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
no i po wymontowaniu komputera i sprawdzeniu okazalo sie ze przewody byly ok
faktycznie 34, 36 i 9masa-ekran
a po zlożeniu okazało się że
musialo cos tam we wtyczce nie kontaktowac bo juz bledu nie wywala
a wiec ta prowizoryczna metoda sprawdzenia czujnika milivoltomierzem
chyba zdaje egzamin bo jest dobry jak sie okazało
temat zamknięty
faktycznie 34, 36 i 9masa-ekran
a po zlożeniu okazało się że
musialo cos tam we wtyczce nie kontaktowac bo juz bledu nie wywala
a wiec ta prowizoryczna metoda sprawdzenia czujnika milivoltomierzem
chyba zdaje egzamin bo jest dobry jak sie okazało
temat zamknięty
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 463 gości