Strona 1 z 1

Dymi na siwo

: ndz paź 07, 2007 07:47
autor: Adam1972
Prosze o rade
Mam golfa II 1.6 benzyna z 1986
golfik dymi siwym dymem, glodnie jak sie gaz da
ale sprawdzalisi cisnienie na cylindrach i trzyma sie 12.0,11.6,11.6,11.6
Silnik - nie widac przdmuchow
Ja go od niedawna mam i jezdzin na Lubo Gaz - olej
Mechanik mi mowi abym zmienil na Mobil mineralny
Co mi radzicie z silnikiem, co moglo pasc
glownie podejzewam uszczelne spod glowicy
Prosze o rade
Dziekuje

: ndz paź 07, 2007 08:27
autor: Direct
olej zmień!!! nie pakuj się w żadne wynalazki!!!!
Sprawdź czy zabiera ci olej!! A kopci zaraz po odpaleniu ... a jak się nagrzeje to przestaje??

: ndz paź 07, 2007 08:32
autor: Adam1972
Nie jest odwrotnie
leci siwy dym *ale nie czarny* jak sie rozgrzeje
jak jest zi,ny (zupelnie zimny to nic nie leci)
Moze dlatego sie tak dzieje, ze dolalem mu do tego co bylo Lotosa mineralny 15W/40
W tym tygoniu chce zmienic na mobil tez mineralny
Teraz tez olej to go bierze

: ndz paź 07, 2007 08:37
autor: Direct
hmm..mogłbym powiedzieć że walneły ci uszczelniacze na zaworach....ale wtedy kopciłby przy odpaleniu. A obroty masz stabilne?? odpala bez problemu??

: ndz paź 07, 2007 08:47
autor: Paweł Marek
Jest duża szansa że zmienisz pierścienie i będzie ok jeszcze na jakeiś 100-150 tys. Ale nikt nie jest w stanie stwierdzić tego z całą pewnością bez rozbiórki i pomiarów silnika.

: ndz paź 07, 2007 08:53
autor: Direct
Paweł Marek,
dobrze mówisz ..... to trzeb posprawdzac ...moze byc uszczelka pod główica albo pierścienie!!
Ale jesli sprawdzal kompresje to nie jestem bardzo za pierscieniami

: ndz paź 07, 2007 09:17
autor: Paweł Marek
Direct pisze:to nie jestem bardzo za pierscieniami
chodzi o tzw olejowe. Kompresja może być ok a pierścienie olejowe do wymiany, oczywiście w komplecie z pozostałymi. Ale jak napisałem - nikt pewności nie może mieć na odległość

: ndz paź 07, 2007 09:21
autor: Direct
jesli chodzi o pierscienie zgarniające to sie zgodze :) Ale olej niech i tak wymieni :)
pozdrawiam

: ndz paź 07, 2007 12:46
autor: Adam1972
odpala mi bez problemu, od kopniecia i obroty sa stabilne
Pierwsze co wymienie olej
i zobacze czy mi bedzie dymil i bral olej
Jezeli by byla uszczelka walnieta to jak by sie dostawal olej do cylindrow?
Czy by wtedy olej sie nie pokazywal w cieczy do chlodzenia?