Do fachowca od zawiechy
: czw kwie 21, 2005 21:03
Witam.
Chcę w MK2 GTI 16v wymienić tylne amorki i sprężyny.
I tak, sprężyny będę miał H&R -40 (od golfa 3) a amorki koni takie jak na fotce. Porównałem oryginalny (fabryczny) amorek z koni i tak :
Całkowita długość koni (wymiar A) jest o ok 2cm mniejsza (to chyba nie stanowi większego problemu przy sportowych sprężynkach), od dolnej śruby mocowania amorka do końca "rury" amorka wymiary (B) są identyczne ale dolny tależyk jest założony trochę wyżej (wymiar C = 4 cm) bo jest założona taka tyleja redukcyjna.
Moje pytanie, po co jest założona ta tuleja - co ona daje ? Czy powinna być czy próbować ją zdjąć (może być problem
) Sprężyny są -40 co przy założeniu że GTI 16V jest trochę niższy fabrycznie powinno dać obniżenie o 2-3 cm. Nie zależy mi zbytnio na obniżaniu zawiechy ale na utwardzeniu bo moje oryginalne sprężynki zmiękły
. Czy ta tuleja jeszcze obniża czy podwyższa czy tylko utwardza dodatkowo ?
Chcę w MK2 GTI 16v wymienić tylne amorki i sprężyny.
I tak, sprężyny będę miał H&R -40 (od golfa 3) a amorki koni takie jak na fotce. Porównałem oryginalny (fabryczny) amorek z koni i tak :
Całkowita długość koni (wymiar A) jest o ok 2cm mniejsza (to chyba nie stanowi większego problemu przy sportowych sprężynkach), od dolnej śruby mocowania amorka do końca "rury" amorka wymiary (B) są identyczne ale dolny tależyk jest założony trochę wyżej (wymiar C = 4 cm) bo jest założona taka tyleja redukcyjna.
Moje pytanie, po co jest założona ta tuleja - co ona daje ? Czy powinna być czy próbować ją zdjąć (może być problem

