Problem z przekaznikiem lub jego gniazdem
: czw paź 04, 2007 15:49
Szukalem i szukalem i znalazlem... auto potrafilo od tak sobie zgasnac, a potem nie chciec odpalic przez kilka minut czas. Z czasem doszedlem do tego, ze "wypada" lub luzuje sie na wybojach przekaznik R3 (trzeci od gory) - "sterowanie silnikiem".
Po jego dopchnieciu silnik nadal pracuje (jade - nagle gasnie - dopycham podczas jazdy lub po wyhamowaniu- smiga dalej) / odpala bez problemu (slychac ze zalacza on tazke pompe a nie jest on od pompy - przy docisnieciu, pyknie, wskazowka obrotow sie ruszy i auto odpala).
Nie pomaga jednak przeczyszczenie nog przekaznika, lekkie ich podgiecie by lepiej siedzial w gniezdzie - i tu nie wiem jaki paten zastosowac by miec pewnosc dobrego kontaktu.
Inna usterka jaka udalo sie namierzyc przy tym "luzie" przekaznika bylo spadanie wskazowki obrotow do zera i miganie kontrolki oleju. Poprawienie przekaznika takze pomaga.
Tu mam pytanie do Was. Czy dobrze trafilem w diagnozie? Ma to sens? - W kazdym razie pomaga na obie usterki (gasniecie podczas jazdy, nie odpalanie zaraz po tym fakcie, oraz spadki wskazowki obrotow i zapalanie kontrolki oleju).
Pytam tazke czy spotkaliscie sie z problemami gniazd przekaznikow, ich nie kontaktowaniem, wypadaniem itp. dolegliwosciami... jakie rady?
Z gory dziekuje.
Po jego dopchnieciu silnik nadal pracuje (jade - nagle gasnie - dopycham podczas jazdy lub po wyhamowaniu- smiga dalej) / odpala bez problemu (slychac ze zalacza on tazke pompe a nie jest on od pompy - przy docisnieciu, pyknie, wskazowka obrotow sie ruszy i auto odpala).
Nie pomaga jednak przeczyszczenie nog przekaznika, lekkie ich podgiecie by lepiej siedzial w gniezdzie - i tu nie wiem jaki paten zastosowac by miec pewnosc dobrego kontaktu.
Inna usterka jaka udalo sie namierzyc przy tym "luzie" przekaznika bylo spadanie wskazowki obrotow do zera i miganie kontrolki oleju. Poprawienie przekaznika takze pomaga.
Tu mam pytanie do Was. Czy dobrze trafilem w diagnozie? Ma to sens? - W kazdym razie pomaga na obie usterki (gasniecie podczas jazdy, nie odpalanie zaraz po tym fakcie, oraz spadki wskazowki obrotow i zapalanie kontrolki oleju).
Pytam tazke czy spotkaliscie sie z problemami gniazd przekaznikow, ich nie kontaktowaniem, wypadaniem itp. dolegliwosciami... jakie rady?
Z gory dziekuje.