Strona 1 z 1

Muli gdy cieplo na dworze

: śr paź 03, 2007 19:03
autor: HUBERT GTI
Witam!
Tak jak w temacie w ciagu ost. pol roku wyremontowalem swoje auto jak tylko sie dalo ale dalej nie moge wyeliminowac niektorych niedomagan! Od jakiegos czasu walcze z problemem ze auto raz idze jak trzeba i nawet przyznam ze mnie zadziwia swoja moca, a czasami siadam do niego jade i mul niesamowity jakby polowe koni mniej! Trudno ustalic w jakich konkretnie warunkach tak sie dzieje, ale zauwazylem ze czesto robi sie tak w ciagu dnia gdy powietrze jest cieplejsze i bardziej suche a raczej rzadziej wystepuje albo i wogole gdy na dworze jest rzeskie, dobrze utlenione powietrze, np. zaraz po burzy latem lub wieczorem! Dlatego typuje tutaj jakas czesc odpowiedzialna za pomiary powietrza! Czytalem sporo o Digifancie i dowiedzialem sie ze wystepuje tam cos co nazywa sie "Czujnik Temperatury Powietrza Zasysanego" i mam pytanie gdzie ten czujnik znajduje sie w 2E ? I czy to moze byc to? Piszcie co o tym myslicie...


POZDRAWIAM!!

: śr paź 03, 2007 19:35
autor: gumiś
ja miałem tak u siebie jak miałem stożek,odkad załozylem zwykla puszke jest ok.

[ Dodano: 03 Paź 2007 19:37 ]
ale zawsze w upały bedzie chodził gorzej,silnik nie ma wtedy czym oddychac,to nie tdi.

: śr paź 03, 2007 20:30
autor: Paweł Marek
HUBERT GTI pisze:i mam pytanie gdzie ten czujnik znajduje sie w 2E
w przepływomierzu, opory tego czujnika sa takie same jak czujnkia temp. wody i mierzy się je między pinem 1 i 4 tym wtyku przepływki. Zobacz też przy okazji: czy klapka w przepływce chodzi lekko bez ocierania, oraz czy pod filtrem powierza nie zablokowała się klapka w pozycji takiej że silnik ciągnie ciepłe powietrze ( na zgaszonym silnku ma być w pozycji na zimne powietrze - zassaj ustami powietrze przeze wężykod jej siłownika czy się nie blokuje. Potem kontrola filta paliwa. Reszta potem.

: ndz paź 07, 2007 23:54
autor: HUBERT GTI
A wiec tak narazie sprawdzilem ta klapke od przelaczania na cieple lub zimne powietrze i jest OK, filtr paliwa jest w miare nowy (zmieniany 4tys.km temu) zostal mi tylko ten czujnik w przeplywomierzu! Sprobuje jakos na dniach zalatwic sobie odpowiedni przyrzad i zobaczymy :D ale puki co dzieki wam za podpowiedzi i wrazie niejasnosci zapytam!

Musze tez dodac ze ostatnio gdy sie ochlodzilo problem ustał wiec mogę chyba wywnioskowac ze przyczyna tego jest zapewne ten czujnik, ktory zle odczytuje cieple powietrze zasysane?


POZDRAWIAM!!