Muli gdy cieplo na dworze

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

HUBERT GTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 00:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Muli gdy cieplo na dworze

Post autor: HUBERT GTI » śr paź 03, 2007 19:03

Witam!
Tak jak w temacie w ciagu ost. pol roku wyremontowalem swoje auto jak tylko sie dalo ale dalej nie moge wyeliminowac niektorych niedomagan! Od jakiegos czasu walcze z problemem ze auto raz idze jak trzeba i nawet przyznam ze mnie zadziwia swoja moca, a czasami siadam do niego jade i mul niesamowity jakby polowe koni mniej! Trudno ustalic w jakich konkretnie warunkach tak sie dzieje, ale zauwazylem ze czesto robi sie tak w ciagu dnia gdy powietrze jest cieplejsze i bardziej suche a raczej rzadziej wystepuje albo i wogole gdy na dworze jest rzeskie, dobrze utlenione powietrze, np. zaraz po burzy latem lub wieczorem! Dlatego typuje tutaj jakas czesc odpowiedzialna za pomiary powietrza! Czytalem sporo o Digifancie i dowiedzialem sie ze wystepuje tam cos co nazywa sie "Czujnik Temperatury Powietrza Zasysanego" i mam pytanie gdzie ten czujnik znajduje sie w 2E ? I czy to moze byc to? Piszcie co o tym myslicie...


POZDRAWIAM!!



Awatar użytkownika
gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr lut 21, 2007 23:48
Lokalizacja: Kiełczów
Kontakt:

Post autor: gumiś » śr paź 03, 2007 19:35

ja miałem tak u siebie jak miałem stożek,odkad załozylem zwykla puszke jest ok.

[ Dodano: 03 Paź 2007 19:37 ]
ale zawsze w upały bedzie chodził gorzej,silnik nie ma wtedy czym oddychac,to nie tdi.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr paź 03, 2007 20:30

HUBERT GTI pisze:i mam pytanie gdzie ten czujnik znajduje sie w 2E
w przepływomierzu, opory tego czujnika sa takie same jak czujnkia temp. wody i mierzy się je między pinem 1 i 4 tym wtyku przepływki. Zobacz też przy okazji: czy klapka w przepływce chodzi lekko bez ocierania, oraz czy pod filtrem powierza nie zablokowała się klapka w pozycji takiej że silnik ciągnie ciepłe powietrze ( na zgaszonym silnku ma być w pozycji na zimne powietrze - zassaj ustami powietrze przeze wężykod jej siłownika czy się nie blokuje. Potem kontrola filta paliwa. Reszta potem.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

HUBERT GTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 00:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: HUBERT GTI » ndz paź 07, 2007 23:54

A wiec tak narazie sprawdzilem ta klapke od przelaczania na cieple lub zimne powietrze i jest OK, filtr paliwa jest w miare nowy (zmieniany 4tys.km temu) zostal mi tylko ten czujnik w przeplywomierzu! Sprobuje jakos na dniach zalatwic sobie odpowiedni przyrzad i zobaczymy :D ale puki co dzieki wam za podpowiedzi i wrazie niejasnosci zapytam!

Musze tez dodac ze ostatnio gdy sie ochlodzilo problem ustał wiec mogę chyba wywnioskowac ze przyczyna tego jest zapewne ten czujnik, ktory zle odczytuje cieple powietrze zasysane?


POZDRAWIAM!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 325 gości