Strona 1 z 1

Błędy Vag-com co dalej ?

: śr paź 03, 2007 08:36
autor: hipek_ohw
Witam.
Proszę o pomoc bo już nie wiem co mam robić. Zczytałem programem Vag-com błędy z sterownika i okazało mi coś takiego :

zapłon

516 Styki biegu jałowego -F60
przerwa lub zwarcie do plusa
282 Regulator położenia przepustnicy-V60
nieprawidłowy sygnał
515 Czujnik Halla -G 40
brak sygnału

Skasowałem błędy i pokazało się tylko :

516 Styki biegu jałowego -F60
przerwa lub zwarcie do plusa
515 Czujnik Halla -G 40
brak sygnału


Na zapalonym silniku pokazało się :

516 Styki biegu jałowego -F60
przerwa lub zwarcie do plusa
282 Regulator położenia przepustnicy-V60
nieprawidłowy sygnał

Po odłączeniu silniczka krokowego te same błędy.

Proszę o interpretacje tych błędów.Samochód nie trzyma obortów na biegu jałowym i gaśnie zaraz po zapaleniu jak jest zimny silnik. Jak osiągnie temperature 90 stopni też oborty skaczą spadają nawet do 400 ale nie gaśnie.

I teraz nie wiem co robić silniczek krokowy wumienialem ale na taki no name z allegro za 140 PLN także jest szansa że też już padł, czy wymieniać czunik Halla. Proszę o pomoc. Dzwoniłem do jednego magika powiedziałem mu jakie błędy to niechce się za bardzo za to brać bo mówi że z tym czujnikiem to może być gdzieś wiązka przetarta i że nie znajdzie.


Pozdrawiam.

Hall

: śr paź 03, 2007 08:59
autor: zodiak
Co do czujnika Halla to raczej wszystko jest OK. ten czujnik generuje impulsy dopiero przy zapalonym silniku, stąd błąd na niezapalonym.

: śr paź 03, 2007 10:40
autor: hipek_ohw
Tak też myślałem z tym czujnikiem. Najbardziej mnie jednak interesuje co z tym 516 czy wymieniac krokowy czy coś z tą przepustnicą którą już czyściłem?