Strona 1 z 1
Problem z niskimi obrotami 1.4 pełny wtrysk
: czw kwie 21, 2005 14:03
autor: pio
Problem z Obrotami 1.4 Pełny wtrysk
Witam
Mam problem z niskimi obrotami, są falujące przy puszczaniu gazu spadają do ok 500 a potem podskakują do 1100 i pużniej juz są normalne 750rpm. Silnik czasami gaśnie przy dojeżdzaniu do skrzyżowania. Wymieniłem juz nastawnik przepustnicy, Sonde lambda i nic. Na kompie zero błędów. Pomocy
Pozdr
Piotrek
: czw kwie 21, 2005 18:39
autor: melon
czujnik termiczny moze bo byc
zrob takie cos odpal auto odłacz wtyczke od przepływomierza i zobacz jak sie bede zachowywac oborty , a 750 obrotow to stanowczo za mało .. powinno byc 900-950 obr
moze to tez byc wina serwa hamulcowego lub przewodu ktory do niego idzie(łapie fałszywe powietrze)
: czw kwie 21, 2005 20:11
autor: MAREK 74
melon powiedz tylko GDZIE JEST PRZEPŁYWOMIERZ W 1.4 ????????
problem z obrotami 1.4
: czw kwie 21, 2005 20:24
autor: pio
Serwo sprawdziłem i jest ok, tak samo wężyk od wegla aktywnego. Jak dołącze kostke od czujnika podciśnienia( przepływke) to nie falują ale dławi sie przy dodawaniu gazu i jest z miejsca mułowaty. Dajmy na to rze to przepływka bo tylko to już chyba zpstało; nie moge jej nigdzie kupić:(( Jest ona firmy BOSCH o nr. 0261230011 Może ma ktoś do sprzedania?? Pasuje od seata ibizy 1.4 i od vw caddy 1.4 typ silnika AEX.
: czw kwie 21, 2005 21:40
autor: melon
no jak to gdzie przed filtrem powietrza:P tak jak u mnei w 1.3 NZ ?moze sie myle?
skoro odłaczyłes kostek i nie faluja obroty to chyba wsazuje na to ze przepływomierz cos nei domaga... u mnie poskutkowało urzycie siły na przepływomierzu.. jak narazie dizała... moze to tez byc czujnik termiczny .. a odpal auto i odłacz sam czujnik termiczny (ktorys na obudowie termostatu) moze on w jaksi sposób wpływa na działanie przepływomierza ...koszt nei wielki okolo 40 zł wiec zancznij od tego...
: czw kwie 21, 2005 21:50
autor: melon
hmmm teraz tak patrze w Etke i nie widze jakos przepływomierza
to ja juz nie wiem.. niby pełny wtrysk i nie ma przepływomierza...
: czw kwie 21, 2005 22:06
autor: MAREK 74
no właśnie
jeszcze troche musisz poczytać
: czw kwie 21, 2005 22:21
autor: Forester
a ja mma takie pytanie, czy niskie obroty silnika (ok500)sa szkodliwe - to ze trtzesie to wiem, ale cz yto sie jakos przeklada na szysze zuzycie jakichs elementow??
: czw kwie 21, 2005 22:59
autor: MAREK 74
może nie być cisnienia na panewkach
problem z obrotami 1.4
: pt kwie 22, 2005 12:18
autor: pio
Jestem przekonany ze przyczyna jest gdzieś w elektronice tylko gdzie jak komp nic nie widzi:( Silnik poza tymi falującymi obrotami jest super. Zbiera sie szybko zarówno z niskich jak i wysokich obrotów.
Tak myśle teraz że to może być ten czyjnik przepływu powietrza tylko gdzie go kupić????? Szukałem już prawie wszędzie; może ktoś pomoże bym był wdzięczny, jest on formy BOSCH o nr. 0261230011
Pozdrowienia dla wszystkich.
: pt kwie 22, 2005 21:12
autor: MAREK 74
no cóz szukaj