Strona 1 z 1
Olej w obudowie filtra powietrza, drzy deska przy jezdzie
: pn paź 01, 2007 22:30
autor: dEDOs22
siema mam taki problem w sumie dwa . Pierwszy jest taki że mam trochę oleju w obudowie filtra powietrza czy to jest normalne ???? Sinik 1,6 PN na gaźniku. Druga sprawa to jest tego typu że jak jadę dosyc szybko np. 140km/h to mi tak w środku drży deska i kierownica że strach jechac szybciej a jak jade wolniej i puszczam kierownice to mi ściąga na lewo co na leżało by zrobic żbieżnośc koła do centrowania czy coś innego ???????????? i jeszcze jedno co może byc przyczyna stukania z przody w zawieszeniu mi sie wydaję tak jak by coś było luźne podczas ruszania albo jak wjadę na nie ruwnośc ???????????? sporo pytań liczę na jakąś pomoc pozdro.
: pn paź 01, 2007 22:34
autor: GTH
Olej w obudowie filtra oleju to raczej nie jest normalna rzeczm zalezy jakie ilosci. Pierwsze co powinnes zrobic to pojechac na geometrie, dalej sprawdzic kola na wywazarce i wtedy ocenic sytuacje.
: pn paź 01, 2007 22:41
autor: jgbass
Mialem identyczne objawy jak Ty z drzeniem przy wyzszych predkosciach i ze sciaganiem w jedna strone. U mnie pomoglo ustawianie zbierznosci i mala korkta katow u DOBREGO fachowca (bylem wczesniej u partacza i wyrzucilem kase w bloto, poza tym wmawial mi ze nie da sie wyregulowac katow, ze mam cos nie tak z zawiasem
).
Po ustawieniu auta mechanik (ten dobry) mowil ze jesli teraz bedzie sciagac to na 99% wina kola, zeby to sprawdzic musisz zamienic lewe kolo z prawym i zobaczyc czy bedzie jeszcze bardziej sciagac, czy moze zjawisko sie zmniejszy (bedziesz mial problem z ta diagnoza jesli masz opony kierunkowe
). Mi na szczescie po calej akcji nic nie sciaga ani nie drzy, w innym wypadku trzeba byloby kupowac nowe opony na przod (jesli jest zaburzona struktura opony, jakies wewnetrzne pekniecie to wywazanie nic nie da, trzeba wymieniac)
: pn paź 01, 2007 22:55
autor: dEDOs22
wiele tego oleju niema odrobinę . po zimie bedzie trzeba cos pomyslec . dzięki
: pn paź 01, 2007 23:35
autor: clocover
Jak ci stuka przy ruszaniu to możesz mieć przegub luźny albo do wymiany
: pn paź 01, 2007 23:50
autor: Maćkooo
GTH pisze:Olej w obudowie filtra oleju to raczej nie jest normalna rzeczm zalezy jakie ilosci
Witam
Kolego przeciwnie. To są golfy i mają już swoje przebiegi. Olej w filtrze dosyc czesto pojawia sie w golfach Mozna sie tego pozbyc ale to szkodliwe dla środowiska. Poprostu wykłądasz wąż z obudowy filtra powietrza i puszcaasz w atmosfere. A pozostalą dziure zatykasz. Oczywiście nigdy nie zatykaj odmy bo rozsadzi simeringi w glowicy. Pamiętaj o tym.
Te drżenia to może być końcówka drążka kierowniczego , zobacz w jakim jest stanie.
Inne przyczyny stuków : przeguby dobite (powinno sie je wymienic po ok. 200tys km) ,
lub łozyska do wymniany.
pozdro
: wt paź 02, 2007 00:02
autor: GTH
Jakbys uwaznie czytal to bys wiedzial ze napisalem jakie to sa ilosci, bo olej o "gory" w duzych ilosciach nie jest normalny
Dalej, drzenie moze byc spowodowane kilkoma sprawami, najprostsze i najczesciej spotykane to to co napisalem, warto sprawdzic przy okazji co pisze kolega macko, ale sadze ze to nie jest przyczyna
Co do odmy to jak najbardziej racja, ale to jest chyba logiczne
: wt paź 02, 2007 09:27
autor: Gitner
Precyzuj tematy bo beda lecialy do zsypu !!!