Strona 1 z 1

Olej w obudowie filtra powietrza, drzy deska przy jezdzie

: pn paź 01, 2007 22:30
autor: dEDOs22
siema mam taki problem w sumie dwa . Pierwszy jest taki że mam trochę oleju w obudowie filtra powietrza czy to jest normalne ???? Sinik 1,6 PN na gaźniku. Druga sprawa to jest tego typu że jak jadę dosyc szybko np. 140km/h to mi tak w środku drży deska i kierownica że strach jechac szybciej a jak jade wolniej i puszczam kierownice to mi ściąga na lewo co na leżało by zrobic żbieżnośc koła do centrowania czy coś innego ???????????? i jeszcze jedno co może byc przyczyna stukania z przody w zawieszeniu mi sie wydaję tak jak by coś było luźne podczas ruszania albo jak wjadę na nie ruwnośc ???????????? sporo pytań liczę na jakąś pomoc pozdro. :pub:

: pn paź 01, 2007 22:34
autor: GTH
Olej w obudowie filtra oleju to raczej nie jest normalna rzeczm zalezy jakie ilosci. Pierwsze co powinnes zrobic to pojechac na geometrie, dalej sprawdzic kola na wywazarce i wtedy ocenic sytuacje.

: pn paź 01, 2007 22:41
autor: jgbass
Mialem identyczne objawy jak Ty z drzeniem przy wyzszych predkosciach i ze sciaganiem w jedna strone. U mnie pomoglo ustawianie zbierznosci i mala korkta katow u DOBREGO fachowca (bylem wczesniej u partacza i wyrzucilem kase w bloto, poza tym wmawial mi ze nie da sie wyregulowac katow, ze mam cos nie tak z zawiasem :) ).
Po ustawieniu auta mechanik (ten dobry) mowil ze jesli teraz bedzie sciagac to na 99% wina kola, zeby to sprawdzic musisz zamienic lewe kolo z prawym i zobaczyc czy bedzie jeszcze bardziej sciagac, czy moze zjawisko sie zmniejszy (bedziesz mial problem z ta diagnoza jesli masz opony kierunkowe :) ). Mi na szczescie po calej akcji nic nie sciaga ani nie drzy, w innym wypadku trzeba byloby kupowac nowe opony na przod (jesli jest zaburzona struktura opony, jakies wewnetrzne pekniecie to wywazanie nic nie da, trzeba wymieniac)

: pn paź 01, 2007 22:55
autor: dEDOs22
wiele tego oleju niema odrobinę . po zimie bedzie trzeba cos pomyslec . dzięki

: pn paź 01, 2007 23:35
autor: clocover
Jak ci stuka przy ruszaniu to możesz mieć przegub luźny albo do wymiany

: pn paź 01, 2007 23:50
autor: Maćkooo
GTH pisze:Olej w obudowie filtra oleju to raczej nie jest normalna rzeczm zalezy jakie ilosci
Witam
Kolego przeciwnie. To są golfy i mają już swoje przebiegi. Olej w filtrze dosyc czesto pojawia sie w golfach Mozna sie tego pozbyc ale to szkodliwe dla środowiska. Poprostu wykłądasz wąż z obudowy filtra powietrza i puszcaasz w atmosfere. A pozostalą dziure zatykasz. Oczywiście nigdy nie zatykaj odmy bo rozsadzi simeringi w glowicy. Pamiętaj o tym.
Te drżenia to może być końcówka drążka kierowniczego , zobacz w jakim jest stanie.
Inne przyczyny stuków : przeguby dobite (powinno sie je wymienic po ok. 200tys km) ,
lub łozyska do wymniany.
pozdro

: wt paź 02, 2007 00:02
autor: GTH
Jakbys uwaznie czytal to bys wiedzial ze napisalem jakie to sa ilosci, bo olej o "gory" w duzych ilosciach nie jest normalny ;-) Dalej, drzenie moze byc spowodowane kilkoma sprawami, najprostsze i najczesciej spotykane to to co napisalem, warto sprawdzic przy okazji co pisze kolega macko, ale sadze ze to nie jest przyczyna ;-) Co do odmy to jak najbardziej racja, ale to jest chyba logiczne ;-)

: wt paź 02, 2007 09:27
autor: Gitner
Precyzuj tematy bo beda lecialy do zsypu !!!