Strona 1 z 1

Wzrost temperatury na postoju

: pn paź 01, 2007 09:12
autor: zych
Ostatnio wymieniłem termostat i podczas jazdy pokazuje mi temperaturę 90 st. , natomiast w korkach rośnie ona do 100 st, po czy zostaje zbijana do 90 st. Czy tak może być? Jaka jest tem. wrzenia płynu chłodniczego? Wymieniłem też czujnik załączania wentylatora, ale jest tak samo. Załącza się przy temp. około 97 st (wg. książki powinien w przedziale 92-97 st). Czy taki wzrost temperatury może mieć wpływ na uszczelkę pod głowicą? Przy starym termostacie miałem prawie cały czas 90 st., może w korkach nieznacznie rosło, ale zaraz była zbijana do 90.

: pn paź 01, 2007 09:23
autor: dziejo
WSZYTKO OK :bigok: w jak najlepszym porządku
książka ksiązka ale zawsze są jakies nie znaczne przekłamania wartosci czujników

: pn paź 01, 2007 10:01
autor: michal0604
Sprubuj zamienić gdzieś korek do chłodnicy. Jak jest nieszczelny, to potrafią z temp. dziać się cuda. Pozdrawiam. :bajer:

: pn paź 01, 2007 14:58
autor: bodzio_j
zych pisze:Ostatnio wymieniłem termostat i podczas jazdy pokazuje mi temperaturę 90 st. , natomiast w korkach rośnie ona do 100 st, po czy zostaje zbijana do 90 st. Czy tak może być? Jaka jest tem. wrzenia płynu chłodniczego? Wymieniłem też czujnik załączania wentylatora, ale jest tak samo. Załącza się przy temp. około 97 st (wg. książki powinien w przedziale 92-97 st). Czy taki wzrost temperatury może mieć wpływ na uszczelkę pod głowicą? Przy starym termostacie miałem prawie cały czas 90 st., może w korkach nieznacznie rosło, ale zaraz była zbijana do 90.
Nic nie kombinuj. Tak ma być. W czasie jazdy płyn w chłodnicy jest dość mocno chłodzony, natomiast w korku )stoisz) już nie i dlatego temp. rośnie aż do włączenia wiatraka, po tym spada.

: pn paź 01, 2007 21:24
autor: Gr@rM!
Mam identyczna sytuacje i tez mialem o to pytac na forum, bo troszke mnie dziwila ta temp. Ale skoro mowiecie ze jest ok ... :)