Strona 1 z 1

Nie wchodzi na obroty 1,6 RF

: ndz wrz 30, 2007 22:53
autor: dlugi_
Mam problemik z moim mk II 1,6 RF
Silnik jak dam mu gazu czy z biegiem czy bez nie wykreca sie na pełne obroty.
Nie mam obrotomierza wiec nie wiem na jakich sie zatrzymuje.
Poprostu w pewnym momecie zaczyna dziwnie chodzić można to porównać do odciecia w silnikach na wtrysku. Zawsze wszystko było ok a teraz sie mu uznało że sie popsuje:/
Jak go gazuje na postoju to wchodzi na obroty na jakieś 3 sekundy a potem znowu zamula i po chwili sytuacja sie powtarza.
Macie może jakieś propozycje jak sie tego pozbyć ??

: ndz wrz 30, 2007 23:06
autor: Maćkooo
Witam
Tez mam Rfke 1,6. U mnie znów jest kłopot z przyspeszeniem. Co prawda jest ale niue takie jak powinno.
U ciebie to :
WIesz to moze byc popsuty siłownik 2 przelotu albo przleewanie gaznika.
Napisz wiecej to załatwimy to mysle szybko.

Mam do ciebie prosbe. Mógłbys mi napisać jakie prędkości , dynamikę ma ten silnik . Pisaleś ze kiedys cykał tobie normalnie. Tzn interesuje mnie np. Prędkości takie możliwe do osiągnięcia na poszczególnych biegach - 1 i 2 ewentualnie 3 bieg. Pozatym czy łądnie tobie się zbieral wtedy no i ile on tobie bierze średnio.
Bede wdzieczny :D

: ndz wrz 30, 2007 23:32
autor: dlugi_
Z osiogow golfiny zawsze byłe zadowolony, na 1 idzie do 60, 2 można pokrecić do 100 (do 80 ładnie płynnie potem już wolniej ale 100 idzie), 3 do 120- jakoś zawsze wtedy 4 mu daje.
Pali 8 nie ważne czy w trasie czy w mieście czy go katuje zawsze mniej wiecej 8 weźmie.
Jeśli chodzi o przyśpieszenie to nie nażekam ładnie płynnie i do przodu chyba tak jak powinno być :)

Wsumie kiedyś już zdażało mu sie przymulić ale wciśniecie gazu do dechy pomagało (po jakiś 3 może 4 sekundach tak jakby sie odtykał i już było tak jak powinno)

: pn paź 01, 2007 14:07
autor: Maćkooo
dlugi_ pisze:Macie może jakieś propozycje jak sie tego pozbyć ??
Witam ponownie. Dzięki serdeczne za info :bigok:
Co do twojego problemu
Wiesz dużo zalęzy takze od stanu poszczególnych podzespołów silnika np. ka-
ble WN , kopułka itd. Ale wydaje mi sie za gaznik tobie przelewa. Należaloby sprawdzić membrany : 1. pompki przyśpeszającej, 2. układu wzbogacenia mieszanki . Wiesz o czym mówie ?? Pozatym mogą wystepować równiez inne usterki (np . czesto daje sie we znaki usterka przepustnicy rozruchoiwej.
Dalej szukałbym przyczyn w ukłądzie zapłonowym - przyspieszacz zapłonu działa??
świece jaki maja kolor , nalot??.
Czy mogłbys jeszcze napisac dla mnie 2 informacje.
1. Czy czuc wyrazny spadek mocy , dynamiki jadąc w 4,5 osób. ??
2. Czy ty równiez masz rozrząd ustawiony nie na znakach??
Bede wdzieczny :bigok:

: pn paź 01, 2007 16:05
autor: Paweł Marek
dlugi_ pisze:ak go gazuje na postoju to wchodzi na obroty na jakieś 3 sekundy a potem znowu zamula i po chwili sytuacja sie powtarza.
Macie może jakieś propozycje jak sie tego pozbyć ??
sądzę że za mało paliwa leci do gaźnika. Do sprawdzenia masz całą drogę paliwa od baku, najpierw filtr i wydatek pompki paliwa.

: pn paź 01, 2007 20:56
autor: dlugi_
Maćkooo pisze:
dlugi_ pisze:Macie może jakieś propozycje jak sie tego pozbyć ??
1. Czy czuc wyrazny spadek mocy , dynamiki jadąc w 4,5 osób. ??
2. Czy ty równiez masz rozrząd ustawiony nie na znakach??
Bede wdzieczny :bigok:
no wiesz to ma 72konie wiec jak załadujesz mu na plecy 4 czy 5 osób to musi być czuć ale da sie jeździć, rozrzad jest ustawiony na znakach.
Musze popatrzeć jak wyglada filtr paliwa i na zapłon jeśli to nie pomoże to bede grzebał w gaźniku albo zaatakuje KamilaW żeby mi na to popatrzył