Mam problemik z moim mk II 1,6 RF
Silnik jak dam mu gazu czy z biegiem czy bez nie wykreca sie na pełne obroty.
Nie mam obrotomierza wiec nie wiem na jakich sie zatrzymuje.
Poprostu w pewnym momecie zaczyna dziwnie chodzić można to porównać do odciecia w silnikach na wtrysku. Zawsze wszystko było ok a teraz sie mu uznało że sie popsuje:/
Jak go gazuje na postoju to wchodzi na obroty na jakieś 3 sekundy a potem znowu zamula i po chwili sytuacja sie powtarza.
Macie może jakieś propozycje jak sie tego pozbyć ??
Nie wchodzi na obroty 1,6 RF
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Witam
Tez mam Rfke 1,6. U mnie znów jest kłopot z przyspeszeniem. Co prawda jest ale niue takie jak powinno.
U ciebie to :
WIesz to moze byc popsuty siłownik 2 przelotu albo przleewanie gaznika.
Napisz wiecej to załatwimy to mysle szybko.
Mam do ciebie prosbe. Mógłbys mi napisać jakie prędkości , dynamikę ma ten silnik . Pisaleś ze kiedys cykał tobie normalnie. Tzn interesuje mnie np. Prędkości takie możliwe do osiągnięcia na poszczególnych biegach - 1 i 2 ewentualnie 3 bieg. Pozatym czy łądnie tobie się zbieral wtedy no i ile on tobie bierze średnio.
Bede wdzieczny
Tez mam Rfke 1,6. U mnie znów jest kłopot z przyspeszeniem. Co prawda jest ale niue takie jak powinno.
U ciebie to :
WIesz to moze byc popsuty siłownik 2 przelotu albo przleewanie gaznika.
Napisz wiecej to załatwimy to mysle szybko.
Mam do ciebie prosbe. Mógłbys mi napisać jakie prędkości , dynamikę ma ten silnik . Pisaleś ze kiedys cykał tobie normalnie. Tzn interesuje mnie np. Prędkości takie możliwe do osiągnięcia na poszczególnych biegach - 1 i 2 ewentualnie 3 bieg. Pozatym czy łądnie tobie się zbieral wtedy no i ile on tobie bierze średnio.
Bede wdzieczny
Ostatnio zmieniony ndz wrz 30, 2007 23:08 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Z osiogow golfiny zawsze byłe zadowolony, na 1 idzie do 60, 2 można pokrecić do 100 (do 80 ładnie płynnie potem już wolniej ale 100 idzie), 3 do 120- jakoś zawsze wtedy 4 mu daje.
Pali 8 nie ważne czy w trasie czy w mieście czy go katuje zawsze mniej wiecej 8 weźmie.
Jeśli chodzi o przyśpieszenie to nie nażekam ładnie płynnie i do przodu chyba tak jak powinno być
Wsumie kiedyś już zdażało mu sie przymulić ale wciśniecie gazu do dechy pomagało (po jakiś 3 może 4 sekundach tak jakby sie odtykał i już było tak jak powinno)
Pali 8 nie ważne czy w trasie czy w mieście czy go katuje zawsze mniej wiecej 8 weźmie.
Jeśli chodzi o przyśpieszenie to nie nażekam ładnie płynnie i do przodu chyba tak jak powinno być
Wsumie kiedyś już zdażało mu sie przymulić ale wciśniecie gazu do dechy pomagało (po jakiś 3 może 4 sekundach tak jakby sie odtykał i już było tak jak powinno)
Ostatnio zmieniony ndz wrz 30, 2007 23:39 przez dlugi_, łącznie zmieniany 2 razy.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Witam ponownie. Dzięki serdeczne za infodlugi_ pisze:Macie może jakieś propozycje jak sie tego pozbyć ??
Co do twojego problemu
Wiesz dużo zalęzy takze od stanu poszczególnych podzespołów silnika np. ka-
ble WN , kopułka itd. Ale wydaje mi sie za gaznik tobie przelewa. Należaloby sprawdzić membrany : 1. pompki przyśpeszającej, 2. układu wzbogacenia mieszanki . Wiesz o czym mówie ?? Pozatym mogą wystepować równiez inne usterki (np . czesto daje sie we znaki usterka przepustnicy rozruchoiwej.
Dalej szukałbym przyczyn w ukłądzie zapłonowym - przyspieszacz zapłonu działa??
świece jaki maja kolor , nalot??.
Czy mogłbys jeszcze napisac dla mnie 2 informacje.
1. Czy czuc wyrazny spadek mocy , dynamiki jadąc w 4,5 osób. ??
2. Czy ty równiez masz rozrząd ustawiony nie na znakach??
Bede wdzieczny
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
sądzę że za mało paliwa leci do gaźnika. Do sprawdzenia masz całą drogę paliwa od baku, najpierw filtr i wydatek pompki paliwa.dlugi_ pisze:ak go gazuje na postoju to wchodzi na obroty na jakieś 3 sekundy a potem znowu zamula i po chwili sytuacja sie powtarza.
Macie może jakieś propozycje jak sie tego pozbyć ??
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
no wiesz to ma 72konie wiec jak załadujesz mu na plecy 4 czy 5 osób to musi być czuć ale da sie jeździć, rozrzad jest ustawiony na znakach.Maćkooo pisze:1. Czy czuc wyrazny spadek mocy , dynamiki jadąc w 4,5 osób. ??dlugi_ pisze:Macie może jakieś propozycje jak sie tego pozbyć ??
2. Czy ty równiez masz rozrząd ustawiony nie na znakach??
Bede wdzieczny
Musze popatrzeć jak wyglada filtr paliwa i na zapłon jeśli to nie pomoże to bede grzebał w gaźniku albo zaatakuje KamilaW żeby mi na to popatrzył
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 214 gości