Swap na PB, KR?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Swap na PB, KR?
a więc tak przymierzam sie do swapa w swoim vweju i mam pare pytań!
wiem powinienem użyć szukajki ale to mi nie pomogło za bardzo bo troche bylo tego co chciałem tu troche tam
a więc tak:
1. mam silnik 1.8 RP (z tego co wiem za duzo sie z niego nie wyciagnie :/ ) więc czy przy zmianie silnika np na PB wystarczy wymiana samego silnika czy osprzęt bedzie pasował z RPka i czy instalacja gazowa jaką aktualnie mam zamontowaną(BRC) bedzie pasowac?
ile moze mnie wynieść taka inwenstycja? prosze również o cene ewentualnej robocizny ale raczej bede jak juz wymieniał silnik z tatkiem (kumaty w sprawach autka) ;P
co mi jeszcze bedzie potrzebne?
myślałem tez nad wrzuceniem moze Kr-a ale wydaje mi sie ze za duzo by ciągnał paliwa a tdik za duzo kosztuje
no i za ile moge dostać w niezłym stanie PB-ka 112 ?
wiem powinienem użyć szukajki ale to mi nie pomogło za bardzo bo troche bylo tego co chciałem tu troche tam
a więc tak:
1. mam silnik 1.8 RP (z tego co wiem za duzo sie z niego nie wyciagnie :/ ) więc czy przy zmianie silnika np na PB wystarczy wymiana samego silnika czy osprzęt bedzie pasował z RPka i czy instalacja gazowa jaką aktualnie mam zamontowaną(BRC) bedzie pasowac?
ile moze mnie wynieść taka inwenstycja? prosze również o cene ewentualnej robocizny ale raczej bede jak juz wymieniał silnik z tatkiem (kumaty w sprawach autka) ;P
co mi jeszcze bedzie potrzebne?
myślałem tez nad wrzuceniem moze Kr-a ale wydaje mi sie ze za duzo by ciągnał paliwa a tdik za duzo kosztuje
no i za ile moge dostać w niezłym stanie PB-ka 112 ?
Ostatnio zmieniony pn paź 01, 2007 15:28 przez fasd, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
taktak oczywiscie ale koszty rosną
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
dobra ale zcemu nikt mi nieche odp na moje pytania wrócmy do tematu
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Powiem wiecej, nie musisz wymieniac nawet dolu silnika, wystarczy glowica i wtrysk z PB. Doly sa identyczne w RP i w PB. Co do osprzetu, to bedzie ci potrzebny wtrysk (digifant II lub I) bo twoj monowtrysk pasowac nie bezie a to wlasnie w wielopunkta glownie biora sie dodatkowe konie. A koszt... wtrysk skompletujesz za jakies 500 zl, glowica z PB to jakas 100 - 200 zl (z kolektorami i wszystkim), do tego sruby glowicy i uszczelka (przy okazji mozesz np uszczelniacze zaworowe wymienic). Bedziesz mial silnik igla i do tego 112 KM. Ale powiem ci tak. Ja mam 1.6 po modyfikacjach mojego autorstwa. Udalo mi sie max z niego wycisnac 107KM (tyle co mial GTi pierwszej 8 zaworowej wersji) a koszt przerobek wyniosl jakies 250 zl. Jak interesuja cie szczegoly to napisz. aha a przy tym pali mi (dane z miasta po przebiegu 2234 km, 6,8 litra na 100 km)fasd pisze:więc czy przy zmianie silnika np na PB wystarczy wymiana samego silnika czy osprzęt bedzie pasował z RPka
KamilW pisze:Powiem wiecej, nie musisz wymieniac nawet dolu silnika, wystarczy glowica i wtrysk z PB. Doly sa identyczne w RP i w PB. Co do osprzetu, to bedzie ci potrzebny wtrysk (digifant II lub I) bo twoj monowtrysk pasowac nie bezie a to wlasnie w wielopunkta glownie biora sie dodatkowe konie. A koszt... wtrysk skompletujesz za jakies 500 zl, glowica z PB to jakas 100 - 200 zl (z kolektorami i wszystkim), do tego sruby glowicy i uszczelka (przy okazji mozesz np uszczelniacze zaworowe wymienic). Bedziesz mial silnik igla i do tego 112 KM. Ale powiem ci tak. Ja mam 1.6 po modyfikacjach mojego autorstwa. Udalo mi sie max z niego wycisnac 107KM (tyle co mial GTi pierwszej 8 zaworowej wersji) a koszt przerobek wyniosl jakies 250 zl. Jak interesuja cie szczegoly to napisz. aha a przy tym pali mi (dane z miasta po przebiegu 2234 km, 6,8 litra na 100 km)
ciekawe ciekawe wiadomość juz poszła na prv zobaczymy co uda mi sie wykombinowac
no i czekam na dalsze wasze propozycje, sugestie i porady
Ostatnio zmieniony ndz wrz 30, 2007 23:45 przez fasd, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 409 gości