jak w temacie interesuje mnie jak rozwiazany jest system wybierania biegow w mk2 1,8 RP a jak w mk3 ABF 
a rozchodzi sie o to czy przy swapie RP na ABF trzeba kombinowac z wybierakiem linkami czy czyms tam jeszcze
			
									
									jaki mechanizm wybierania biegow ????
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- zajac
 - Forumowy spamer :)

 - Posty: 2492
 - Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
 - Lokalizacja: krakow,skarzysko
 - Kontakt:
 
jaki mechanizm wybierania biegow ????
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
						NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
- sas_gti
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 5063
 - Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
dokładnie
W ABFie masz skrzynie sterowaną linkami stalowymi w pancerzach (na wzór hamulców w rowerze, jedna linka odpowiada za ruch lewo/prawo a druga za ruch przód/tył), a w RPku masz ciegna/wodziki. Inne oczywiscie są tezsame lewrarki w kabinie.
Jednego nie da się z sposób opłacalny przerobić na drugie, wiec jesli swapujesz silnik ze skrzynią to przekładaj tez sterowanie linkami z ABF.
Kolega słusznie zauważył ze w ABF rówzniez sterowanie sprzęgłem jest inaczej rozwiązane. ABF ma hydraulikę wiec wkladajac motor ze skrzynia od ABFa trzeba miec tez podał sprzęgła, przewody wysprzęglik i pompkę.
pzdr SAS
			
													W ABFie masz skrzynie sterowaną linkami stalowymi w pancerzach (na wzór hamulców w rowerze, jedna linka odpowiada za ruch lewo/prawo a druga za ruch przód/tył), a w RPku masz ciegna/wodziki. Inne oczywiscie są tezsame lewrarki w kabinie.
Jednego nie da się z sposób opłacalny przerobić na drugie, wiec jesli swapujesz silnik ze skrzynią to przekładaj tez sterowanie linkami z ABF.
Kolega słusznie zauważył ze w ABF rówzniez sterowanie sprzęgłem jest inaczej rozwiązane. ABF ma hydraulikę wiec wkladajac motor ze skrzynia od ABFa trzeba miec tez podał sprzęgła, przewody wysprzęglik i pompkę.
pzdr SAS
					Ostatnio zmieniony ndz wrz 30, 2007 15:12 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 72 gości

