Jaka powinna byc kompresja w 2E?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

HUBERT GTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 00:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Jaka powinna byc kompresja w 2E?

Post autor: HUBERT GTI » sob wrz 29, 2007 01:38

Tak jak w temacie mierzylem dzis cisnienie w cylindrach i wyszlo po 14 atm. na kazdym cylindrze z minimalnymi roznicami ok. 0,1 do max. 0,2 atm i mam pytanie czy to dobry wynik czy nie? Zwlaszcza ze autko bierze ok. 0,5litra oleju na 3tys.km! Do tego z okolic glowicy dochodzi dosc slyszalny dzwiek "cykania", po osluchaniu sluchawkami mechanik stwierdzil ze to wtryski a nie zawory, sugerujac sie iz cykanie jest po stronie listwy wtryskowej! Pozatym twierdzi ze ten typ tak ma, chodz ja nie wierze by to cykanie bylo normalne! A tym bardziej to co prawda nie wielkie ale jednak zuzycie oleju...
Czekam na wasza opinie na ten temat, z gory dziekuje....


POZDRAWIAM!!



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » sob wrz 29, 2007 08:19

0,5L na 3 tys km to nie jest duzo ale cos tam bierze, kompresje moim zdaniem masz ok wazne w kompresji jest to aby na kazdym cylindzre bylo tak samo. A moze masz uszczelniacze do wymiany i dlatego ci oleju ubywa, o albo gdzies wyciek drobny, u mnie delikatnie wyciekalo spod filtra oleju napprzyklad.



stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: stempel72 » sob wrz 29, 2007 08:59

Kompresję masz super. A jeśli wciąga olej to głowica (uszczelniacze trzonków zaworów) do wymiany. Wtryskiwacze jak pracują to cykają, taki ich urok.


VR6 + STAG 300

HUBERT GTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 00:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: HUBERT GTI » sob wrz 29, 2007 16:37

A jak moge sprawdzic te uszczelniacze zaworow? W jaki sposob?



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » sob wrz 29, 2007 16:48

Witam
Rzeczywiscie kompresja jest bardzo dobra. Normalnie powinna wynosić 10,4 bar (atm).
Uszczelniacze mozna sprawdzic odkrecajac pokrywe zawrów.Najlepeij wymienic komplet , nie sa drogie a bedzie pewnosc ze oleju nie bedzie dostawał juz tyle.
Jesli nie wiesz to sa to gumki uszczelniające zapobiegające przepływowi oleju do cylindrów.
Osadzone są na zaworach . WIec pewnie trzeba bedzie zdjąć sprezyne i nałozyc na kazdy zawór uszczelniacz.
:D


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob wrz 29, 2007 18:08

HUBERT GTI pisze:A jak moge sprawdzic te uszczelniacze zaworow? W jaki sposob?
nie sprawdzisz bez rozbiorki. Możesz spokojnie założyć że wymagają wymiany, w ciemno. Znajdź tylko takiego mechanika co je wymieni bez ściągania głowicy, nie każdy chce, woli naciągnąć klienta na większą kasę i ścignąć głowicę (potem koszty uszczelki, planowanie głowicy). W zasadzie też ma to swoje plusy bo można dokładnie zweryfikować stan głowicy po jej ścignięciu, ale coś mi mówi że Twoje auto tego jeszcze nie wymaga. Wymianan uszczelniaczy 2-3 godziny pracy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » sob wrz 29, 2007 18:18

prosze Obrazek



HUBERT GTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 00:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: HUBERT GTI » śr paź 03, 2007 18:38

Witam Panowie po dluzszej nieobecnosci! Dzieki za komentarze napewno przydadza mi sie wasze rady, chodz to jeszcze nie koniec problemow z moim ustrojstwem :grrr: ! Zapraszam na inne moje tematy!


POZDRAWIAM!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 306 gości