Strona 1 z 1

olej w płynie chłodniczym, po wymianie uszczelki płyn w olej

: pt wrz 28, 2007 08:02
autor: adekGTI
mam golfa 2.0 ady z 95 roku. olej w płynie chłodniczym pojawił sie z nienacka, nie zbierał sie przez dłuższy czas, więc pojechałem do mechanika. Mechanik powiedział ze to uszczelka pod głowicą. po ściągnięciu głowicy okazało sie ze nie widać ewidentnie, ze to przez uszczelke. była ona jeszcze oryginalna i dość stara, ale nie było widać za bardzo przecieku na niej. głowica pojechała do szlifierza, podobno tez nie było z nią źle. po dotarciu zaworów i wymianie uszczelniaczy mechaniek wszystko skręcił. na początku wydawało sie być dobrze, zadnego ciśnienia w płynie (jadnak jakieś było i to napewno większe niz wcześniej!!!, mechanika twierdzi ze tak ma być) jednak po przejechaniu jakiś 200km wyciągnąłem bagnet od oleju i zobaczyłem masło. zmieszał sie olej z płynem!!! masakra, co teraz zrobić, czy to oznacza, ze blok pękł?czy to jest w ogole mozliwe? wcześniej nie było zadnego przegrzania ani nic podobnego!! proszę o pomoc, bo juz duzo pieniądze wsadziłem w błoto!!

: pt wrz 28, 2007 08:14
autor: chosen
do mechanika i reklamacja!

: pt wrz 28, 2007 09:14
autor: Bąku
chosen dobrze gada, może źle powkręcał śruby od głowicy trzeba to robic w odpowiedniej kolejności i z dynamometrem a nie wspomne o tym że przy każdej zmianie uszczelki pod głowicą śruby musza byc nowe

: pt wrz 28, 2007 13:06
autor: Gery34
Chosen i Bąku mają racje, ale ja sprawdziłbym podstawe filtra oleju, na 99% jestem pewien że jest ona w 2.0 chłodzona cieczą itam może się przedostawać płun do oleju. Miałem taki przypadek w PASSACIE.

: pt wrz 28, 2007 14:31
autor: chosen
w 1.8 PF takim jak ja mam tez mam podstawe chłodzoną cieczą.

: ndz wrz 30, 2007 18:46
autor: ssuchyy
macie racje mechanika za łeb i już żle zrobił tylko niech ci nie wmówi ze to twoja wina bo przegrzałes silnik :pub:

: wt paź 02, 2007 20:30
autor: adekGTI
oddałem już mojego Golfika na reklamacje i mechanik jednak twierdzi ze zrobił wszystko dobrze. wiem, ze w golfie jest magistrafa wodna, ta nad filtrem oleju i podobno została juz sprawdzona. sam juz niewiem co mam robić, silnik niby w super stanie a nadaje sie na złom:/ a jest w ogole mozliwe, ze to blok poszedł? miał ktoś kiedyś taki przypadek? bo mechanik twardo twierdzi, ze to blok:/:( już sam niewiem:/

: czw paź 04, 2007 19:03
autor: norek111
mechas spartolil robote olej w plynie to stara jak swiat awaria

: ndz paź 07, 2007 12:00
autor: adekGTI
no tak ale teraz jest woda w oleju

: ndz paź 07, 2007 12:42
autor: Direct
Albo magistrala przy filtrze oleju albo mechanik spieprzył robotę i tyle!!

[/quote]
a jest w ogole mozliwe, ze to blok poszed

no trzeba sie postarac zeby to spieprzyc

: śr paź 10, 2007 19:09
autor: ssuchyy
pojedz do innego dobrego mechanika ale ze stary sie umów ze jesli inny wykażę i napawi to samo co tamten spie.....lił niech oddaje kase leci sobie w kulki kaZdy sie wyprze zje...nej roboty :panna:

: śr paź 10, 2007 21:03
autor: melon
czemu zawsze jedziecie po mechanikach? :chytry:
moze rzeczywiscie jest cos nie tak z blokiem albo głowica, moze przy dokrecaniu śrób głowicy blok pękł? trzeba rozkrecic i sprawdzic to.Dokrecac mozna nawet kluczem w odpowiednij kolejnosci i tak zawsze moze blok pęknac.

: śr paź 17, 2007 19:04
autor: adekGTI
cześć wszystkim! pojechałem do gościa ktory robi tylko vw i zapytałem sie go czy to mozliwe zeby blok pękł, on się zapytał w jakim silniku i okazało sie ze w 2.0 v8 czesto sie to zdaza mowi ze robił juz nie jeden!!pęka kanał olejowy i amen:/ heh zaklepał w ten kanał rurke miedzianą i powiedział, ze jeszcze pojezdzi, ale jak długo to niewiadomo. słyszał ktoś kiedyś o czymś takim? jak narazie odpukać jest wszystko dobrze, tylko jak myślicie czy to długo pociągnie?

: śr paź 17, 2007 19:14
autor: vwarek
adekGTI pisze:okazało sie ze w 2.0 v8 czesto sie to zdaza mowi ze robił juz nie jeden!!pęka kanał olejowy i amen
Cholera, nie strasz.. :shock:
adekGTI pisze:słyszał ktoś kiedyś o czymś takim?
Szczerze to nie ale obyś jak najdłużej jeździł ;)