Wyciek oleju z odmy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wyciek oleju z odmy
Witam,
Mam pytanie a jest ono następujące....
W moim golfie 1400+LPG z przewodu odmy który jest podłączony do obudowy filtru powietrza wydobywa się olej silnikowy w małych ilościach i zalega w tej obudowie....
Czy ktoś z Was może wie jaka jest tego przyczyna ???
Byłem u mechanika i stwierdził że to wina pierścieni zbierających olej.....
Co o tym sądzicie ?????
Mam pytanie a jest ono następujące....
W moim golfie 1400+LPG z przewodu odmy który jest podłączony do obudowy filtru powietrza wydobywa się olej silnikowy w małych ilościach i zalega w tej obudowie....
Czy ktoś z Was może wie jaka jest tego przyczyna ???
Byłem u mechanika i stwierdził że to wina pierścieni zbierających olej.....
Co o tym sądzicie ?????
Ostatnio zmieniony pt wrz 28, 2007 07:49 przez COLIN16, łącznie zmieniany 1 raz.
Wiesz nie wiem ile spala oleju bo niedawno kupiłem ten samochod, a co jest nie tak z komstrukcja tego elementu ?stonefree pisze:A ile spala oleju?Osobiscie mysle, ze to bardziej wina samej konstrukcji separatora odmy,niz przedmuchów.
[ Dodano: 27 Wrz 2007 21:18 ]
Czy twoim zdaniem silnik jest juz bardzo wyeksploatowany ze jest taka sytuacja?eidos pisze:mechanik ma racje, wyjscia z tej sytuacji sa 2: albo wyremontujesz silnik (najlepsze rozwiazanie) albo jak nie masz chwilowo kasy na remont to wyciagnij waz z puszki filtra zaslep dziure a niezaslepiony!!! waz pusc na droge. Oczywiscie przed badaniem technicznym trzeba waz wpiac na swoje miejsce
Tego nie mozna stwierdzic na odległość, najlepiej sie dowiesz jak pojedziesz do mechanika i zmierzy cisnienie na cylindrach. Wszystko bedzie jasne na ile silnik jest juz zuzyty i czy juz koniecznie trzeba robic remont czy nie ma sie czym martwic jeszczeCOLIN16 pisze:Czy twoim zdaniem silnik jest juz bardzo wyeksploatowany ze jest taka sytuacja?
eidos pisze:Tego nie mozna stwierdzic na odległość, najlepiej sie dowiesz jak pojedziesz do mechanika i zmierzy cisnienie na cylindrach. Wszystko bedzie jasne na ile silnik jest juz zuzyty i czy juz koniecznie trzeba robic remont czy nie ma sie czym martwic jeszczeCOLIN16 pisze:Czy twoim zdaniem silnik jest juz bardzo wyeksploatowany ze jest taka sytuacja?
Byłem na stacji diagnostycznej i cisnienie było badane, kazdy cylinder ma 11 bar .... mechanicy stwierdzili ze ok...
Próby olejowej nie robili mechanicy ale mierzyli ciśnienie w każdym cylindrze i wyniosło 11 bar na cylinder, stwierdzili że ok.Davies1 pisze:A czy robili też próbę olejową i jakie były jej skutki?
Pojawienie się oleju w filtrze powietrza nigdy nie wróży nic dobrego. Może to świadczyć o tym, że kończy się silnik. Poprzedni właściciel sprzedał go z jakiegoś powodu
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
przyznam się,że nie wiem jak w mk3,ale w mk4 1,4 16V separator w odmie potrafi sie zababrać tym żółtym błotem z par oleju,ze przestaje separować olejowy deszcz ze skrzyni korbowej i wkoncu rzyga olejem do filtra.Może nalezałoby poprostu wyczyscic zespół odmy i wymyc benzyna.COLIN16 pisze: a co jest nie tak z komstrukcja tego elementu ?
A ja znam auta, które z takim defektem jezdza i nic złego sie nie dzieje.Davies1 pisze:Pojawienie się oleju w filtrze powietrza nigdy nie wróży nic dobrego
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 518 gości