Strona 1 z 1

Przewod odmy

: czw wrz 27, 2007 20:09
autor: COLIN16
Witam,
Mam pytanie a jest ono następujące....
W moim golfie 1400+LPG z przewodu odmy który jest podłączony do obudowy filtru powietrza wydobywa się olej silnikowy w małych ilościach i zalega w tej obudowie....
Czy ktoś z Was może wie jaka jest tego przyczyna ???


Byłem u mechanika i stwierdził że to wina pierścieni zbierających olej.....
Co o tym sądzicie ?????

: czw wrz 27, 2007 20:30
autor: eidos
mechanik ma racje, wyjscia z tej sytuacji sa 2: albo wyremontujesz silnik (najlepsze rozwiazanie) albo jak nie masz chwilowo kasy na remont to wyciagnij waz z puszki filtra zaslep dziure a niezaslepiony!!! waz pusc na droge. Oczywiscie przed badaniem technicznym trzeba waz wpiac na swoje miejsce ;)

: czw wrz 27, 2007 23:43
autor: Davies1
Hmmm. Pierścienie olejowe odpowiedzialne są za usuwanie oleju z gładzi cylindra, a Tobie olej dostaje się do filtra powietrza!!! Jeżeli już to może chodziło mu o pierścienie uszczelniające ( ale mogę się mylić ). Wtedy ciśnienie sprężania dostaje się do skrzyni korbowej a następnie z olejem do filtra!!! Można to obejść w sposób podany wyżej, z tym że nie na glebę (mało ekologiczne) tylko do jakiegoś pojemnika zamontowanego pod maską. Jeżeli pomogłem to daj znać.

: pt wrz 28, 2007 06:24
autor: Bąku
pierścienie uszczelniające
na tłokach naszych trójek są 3 pierścienie jeden uszczelniający i dwa zgarniające albo na odrót dwa uszczelniajace jeden zgarniajacy niepmiętam :jezor:

: pt wrz 28, 2007 08:31
autor: COLIN16
Davies1 pisze:Hmmm. Pierścienie olejowe odpowiedzialne są za usuwanie oleju z gładzi cylindra, a Tobie olej dostaje się do filtra powietrza!!! Jeżeli już to może chodziło mu o pierścienie uszczelniające ( ale mogę się mylić ). Wtedy ciśnienie sprężania dostaje się do skrzyni korbowej a następnie z olejem do filtra!!! Można to obejść w sposób podany wyżej, z tym że nie na glebę (mało ekologiczne) tylko do jakiegoś pojemnika zamontowanego pod maską. Jeżeli pomogłem to daj znać.
Ale moim zdaniem gdyby ciśnienie uciekało to stopień sprężania byłby mniejszy a mierzony wyniósł 11 bar na każdy cylinder.