Falujace obroty [AKL]

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MiKev
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt wrz 25, 2007 19:05
Lokalizacja: Coventry

Falujace obroty [AKL]

Post autor: MiKev » wt wrz 25, 2007 22:38

Prosze o pomoc. Vagowalem koledze golfa i wyskoczylo pare bledow.
Powodem sprawdzania bylo to ze auto faluje na obrotach i duzo pali (wiecej niz moja niunia).
Po odpaleniu silnik zaczyna falowac na obrotach i po czasie gasnie, jest slabe i przy kazdym dojezdze do skrzyzowania gasnie.
Bledy:
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 06A 906 019 AK
Component: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS2554
Coding: 04000
Shop #: WSC 31414
5 Faults Found:
00557 - Pressure Switch: Power Steering (F88)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19)
31-00 - Open or Short to Ground
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-00 - Short to Ground
00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: Before CAT
37-00 - Faulty
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 919 931 BX
Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V01
Coding: 00442
Shop #: WSC 00548
IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0X1400534
1 Fault Found:
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
30-00 - Open or Short to B+

Sonda lambda jest napewno do wymiany bo przewody sa przypalone wiec w tym moze byc problem (spalanie).
niezbyt wiem natomiast gdzie znajde ten czujnik temp. (G62) oraz ten regulator cisnienia (F88).
Jezeli macie jakies pomysly od czego zaczac bardzo bym prosil o odpowiedzi.
Mile widziane fotki G62 oraz F88 albo dokladny opis gdzie szukac oraz czego.
Z gory wielkie dzieki.



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » śr wrz 26, 2007 13:02

00635 Obwód ogrzewania czujnika tlenu – przed konwerterem katalitycznym
00557 - Switch Pressure: Kierowanie ze wspomaganiem (F88)
00520 Czujnik przepływu poziomu masy – G19ig70 masa powietrza / przepływ powietrza Sensor (G70)/(G19) chyba chodzi o przepływomiez
01247 - Activated filtr węglowy (EVAP) Valve Solenoid System 1 (N80)
00522 - czujnik temperatury (G62)
00779 - Outside Air Sensor Temp (G17)



MiKev
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt wrz 25, 2007 19:05
Lokalizacja: Coventry

Post autor: MiKev » śr wrz 26, 2007 16:36

pszczyna pisze:00635 Obwód ogrzewania czujnika tlenu – przed konwerterem katalitycznym
00557 - Switch Pressure: Kierowanie ze wspomaganiem (F88)
00520 Czujnik przepływu poziomu masy – G19ig70 masa powietrza / przepływ powietrza Sensor (G70)/(G19) chyba chodzi o przepływomiez
01247 - Activated filtr węglowy (EVAP) Valve Solenoid System 1 (N80)
00522 - czujnik temperatury (G62)
00779 - Outside Air Sensor Temp (G17)
00635- to wiem napewno chodzi o sonde lambda przed katem (jest przepalony kabel bo jakis niewyuczony mechanik zalozyl tak ze kabel sie stykal z kolektorem.
00557- to raczej chodzi o zawor cisnieniowy wspomagania. Ale gdzie on jest jak wyglada?
00520- przeplywka napewno
01247- nie mam pjecia co to, gdzie szukac.
00522-G62 ale gdzie on jest, ilo pinowy i jak wyglada.
wiem ze czujnik, przeplywka i sonda do wymiany (jezeli mozna prosic o nr tych czesci to prosze), natomiast ten filtr troszke mnie martwi.
Bardzo bym prosil o nietlumaczenie na polski bledow tylko o wyjasnienie gdzie te zeczy znajduja sie w aucie oraz jak z ich wymiana.

[ Dodano: 27 Wrz 2007 16:26 ]
sorki za Spam ale temat mi ucieka.
01247 Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP – N115

Chodzi prawdopodobnie o filtr węglowy par paliwa.
W błędzie opisane jest że jest zwarcie do masy.

Wie ktos moze gdzie jest ten filtr jak wyglada albo cus
to jest naprawde wazne dla mnie



Awatar użytkownika
ApC
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pt maja 20, 2005 22:25
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontakt:

Post autor: ApC » sob lip 05, 2008 18:47

odświeżam temat bo mam ten sam błąd co chwilę i nie wiem jak go ugryźć
MiKev pisze:00557- to raczej chodzi o zawor cisnieniowy wspomagania. Ale gdzie on jest jak wyglada?
a do tego jeszcze błąd Lambdy - 00537
i standardowo 00533 - Idle speed regulation

czy ktoś już sobie poradził z którymś z tych problemów?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/142850.html][img]http://images.spritmonitor.de/142850_5.png[/img][/url]

krzysiek2008
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn lut 11, 2008 01:04
Lokalizacja: Opolszczyzna

Post autor: krzysiek2008 » wt lip 08, 2008 15:55

Witam.
U mnie wyskoczył błąd 16825-zawór oparów EVAP-nieprawidłowy przepływ.
Obiawy mam takie ze podczas jazdy gdy dodaję gazu obroty stoją w miejscu auto nie przyśpiesza a po chwili jest szarpnięcie i wszystko wraca do normy.
Zdarzyło mi się to trzy razy- co to może być?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 150 gości