Golf II GTD - zamiana skrzyni 4 na skrzynie 5

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lisisko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 08:55
Lokalizacja: Stalowa Wola / Kraków, a obecnie Rzeszów
Kontakt:

Golf II GTD - zamiana skrzyni 4 na skrzynie 5

Post autor: lisisko » śr kwie 20, 2005 11:41

Witam, od niedawna jestem posiadaczem Golfika II GTD 1,6 z '84r. Ma on skrzynię czterobiegową. Czy można wsadzić do niego skrzynię piątke, czy ma to sens? Jakie koszty takiej operacji? Może ktoś już coś takiego robił? Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » śr kwie 20, 2005 14:54

jasne ze jest sens takiej zmiany. co bedzie potrzebne:
1.skrzynia
2.lapa skrzni ta aluminiowa
3. kilka wodzikow bo sa inne (te przy skrzyni) od skrzyni 5 biegowej

wszystko kupisz bez problemu, tyko szukaj skrzyni od dizla no chya ze chcesz mega krotka skrzynie to bedz od benzyny:)



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » śr kwie 20, 2005 16:30

Co do przełożeń to skrzynka 4T była montowana w 1.6 TD(JR) oraz 1.6 benzynie.



Awatar użytkownika
lisisko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 08:55
Lokalizacja: Stalowa Wola / Kraków, a obecnie Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lisisko » śr kwie 20, 2005 18:43

Teraz już sam nie wiem czy to skrzynia 4, czy 5 ale bez działającego piątego biegu. Na obudowie skrzyni widać ślady dosyć świerzego silikonu, więc na pewno coś tam było robione. Auto kupiłem na pare godzin przed tym jak miało zostać rozebrane na części. Jeszcze nie widziałem się z właścicielem :grin: , odkupiłem je od jego zięcia, który to właśnie miał je rozbierać. Zakochałem się w tym golfiku od pierwszego wejrzenia, no i ta bardzo atrakcyjna cena... Auto służyło do wożenia jakiejś paszy czy coś w tym stylu. W środku wszystko było tak zasyfione że szok. Ale wystarczyło włożyć trochę pracy i już jest całkiem, całkiem. W sobotę wyspawam podłogę, zrobię konserwację i będzie cacy.



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » czw kwie 21, 2005 00:10

wiesz co ja miałem mk2 GTD silnik JR i z tego co sie orientuje GTD i GTI posiadaly tzw pakiet GT czyli lepsza zawieche i obrotomierz i takie tam bzdety co ciesza oko i byly to jadrozsze wersje dwojeczki wiec dziwna sprawa wydaje mi sie to ze w GTD masz skrzynie 4,raczej byla zmieniona albo ta 5 poprostu niedziala skoro mowisz ze sylikon...to tak jak by ktos powiedzial ze ma golfa VR6 ze skrzynia 4 :D:D:Dsmiesznie brzmi co i raczej malo prawdopodobne :D,tak jak kazdy VR ma bogate wyposarzenie tak i GTD i GTI przynajmniej napewno nie mial skrzyni 4 :D:D:D,pozdro i powodzonka


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 356 gości