Strona 1 z 1

Jak i gdzie podłączyc interfejs Vag ?

: pn wrz 24, 2007 20:19
autor: diablo93
Witam. Czy jest możliwość podłączenia Interfejsu Vag do golfa II 1989 1.6 PN na gaźniku elektronicznym 2EE?
Jeśli tak, to który interfejs pasuje i w którym miejscu się go podłącza? jakieś zdjęcie może?

Re: Jak i gdzie podłączyc interfejs Vag ?

: pn wrz 24, 2007 20:20
autor: Itor
diablo93 pisze:Witam. Czy jest możliwość podłączenia Interfejsu Vag do golfa II 1989 1.6 PN na gaźniku elektronicznym 2EE?
Jeśli tak, to który interfejs pasuje i w którym miejscu się go podłącza? jakieś zdjęcie może?
nie ma takiej mozliwosci tylko kody blyskowe

: pn wrz 24, 2007 21:12
autor: diablo93
W takim razie do jakiego golfa ( najstarszy rocznik) można podłączyć Vaga? golf II, czy golf III?

: pn wrz 24, 2007 21:45
autor: Paweł Marek
III

: wt wrz 25, 2007 10:22
autor: diablo93
Oki. Dzięki. Muszę się rozejrzeć za golfem III ;) może w dieselku :)

: wt wrz 25, 2007 10:36
autor: przema17
Witam brak komputera to nie jesy żadna wada auta patrz na stan techniczny a nie na takie szczegóły

: wt wrz 25, 2007 11:39
autor: daniel2505
diablo93 pisze:Oki. Dzięki. Muszę się rozejrzeć za golfem III może w dieselku
przema17 pisze:Witam brak komputera to nie jesy żadna wada auta patrz na stan techniczny a nie na takie szczegóły
No dobre. Zmieniać samochód bo nie ma podejścia pod VAG. :grin: ja mam złącze diagnostyczne i nigdy z niego nie korzystałem.

: wt wrz 25, 2007 22:38
autor: diablo93
No właśnie. Jeśli mowa o stanie technicznym...
To mam cały czas problemy z tym gaźnikiem ( 2EE )
Byłem u gaźnikowca, przeczyścił, coś powymieniał i i tak chodził tak sobie ( brak mocy, dławił się), a teraz dławi się tak, że prawie gaśnie.
Jak go odpalę, i zaraz zgaszę, to muszę z 6-8 razy kręcić, aby odpalił.
No i zgaduj zgadula co jest?
Mam już wszystkie opisy, ale ciężko jednoznacznie stwierdzić, czy jedna część poszła, czy więcej.

Po prostu, zamiast cieszyć się jazdą *#cenzura#* co się mogło zepsuć, koszmar :(

: wt wrz 25, 2007 22:53
autor: boges74
Tylko że golf II na minimum jednopunkcie ma wyjście na tester diagnostyczny, co praawda pokazuje on tylko błędy w silniku ale zawsze to coś :bigok: :bigok: :bigok: a wyjście jest przynajmniej u mnie pod mieszkiem od zmiany biegów :bigok: :bigok: