wspomaganie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
fazi205
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn sie 20, 2007 21:56
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

wspomaganie

Post autor: fazi205 » pn wrz 24, 2007 16:44

Witam mam pytanko bo coś ciężko mi chodzi wspomaganie to znaczy ciężko sie kręci kierą co jest grane.
A tak w ogóle jak się wystawia komuś punkty za pomoc



leoncio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 22:05
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: leoncio » pn wrz 24, 2007 16:47

sprawdz poziom plynu w ukladzie wspomagania a plusiki masz na swoich postach mozliwosc wystawienia



zen2s1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sie 24, 2006 20:40
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: zen2s1 » pn wrz 24, 2007 17:08

sprawdź naciąg paska klinowego lubi się popuścić


zen

Awatar użytkownika
lordmatej
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: pn lut 12, 2007 19:38
Lokalizacja: Sandomierz
Kontakt:

Post autor: lordmatej » pn wrz 24, 2007 17:59

Jeśli jesteś zalogowany i czytasz swój temat w którym możesz dodac komuś punkty to masz pod czyimś postem ikonki:


Obrazek

Klikasz pomógł i wyskakuje Ci pytanie czy napewno chcesz komuś dodac punkt,klikasz tak i już ,potem wracasz do tematu a osoba która Ci pomogła ma dodatkowy punkt i jest podświetlony jej post na inny kolor.


...i zesłał pan Golfa na ziemie , by siał zamęt i zniszczenie...

Awatar użytkownika
fazi205
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn sie 20, 2007 21:56
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: fazi205 » pn wrz 24, 2007 18:16

poziom jest pomiędzy minimum a max i nie wiem co jest grane a pasek miałem wymieniany na nowy nie dawno


sie lata lewy pas gaz i płyne

Awatar użytkownika
wierzba123
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 15:00
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: wierzba123 » pn wrz 24, 2007 19:25

Mozliwe ze pompa przepuszcza olej i slabo ciagnie.



Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

Post autor: falla_x » pn wrz 24, 2007 20:10

fazi205 pisze:ciężko mi chodzi wspomaganie
a ciezko to znaczy jak ? bo u mnie tez ciezko 1 reka sie kreci ale i tak nie jest to jakies rewelacyjne wspomaganie, plyn mam na max jest czysty pasek wymieniany, a mimo tego ciezkawo chodzi moze mk3 tak poprostu ma, wiesz jak ja pojezdze passatem b5 ojca i wsiadam do swojego mk3 to lapie sie za glowe bo tam sie kreci 1 palcem mimo tego ze jest wspomaganie tez hydrauliczne a nei elektryczne , nie mialem mozliwosci nawet u kogos innego w mk3 sprawdzic jak sie kreci kierownica bo moze to jest sposob na sprawdzenie czy u ciebie ciezko dziala

dodam ze umnie kierownica nei jest skorzana tylko jakiegos tworzywa bardzo sliskiego i jak mam "suche" rece to juz wogule ciezko idzie rece sie slizgaja strasznie i nie idzie ukrecic 1 reka ale jak tylko posmaruje rece i kiere kremem do rak zwieksza sie pzyczepnosc :) i juz jest duzo lepiej


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

Awatar użytkownika
wojtas_GT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 439
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 15:32
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: wojtas_GT » pn wrz 24, 2007 21:16

quote="falla_x"]a ciezko to znaczy jak ? bo u mnie tez ciezko 1 reka sie kreci ale i tak nie jest to jakies rewelacyjne wspomaganie, plyn mam na max jest czysty pasek wymieniany, a mimo tego ciezkawo chodzi moze mk3 tak poprostu ma, wiesz jak ja pojezdze passatem b5 ojca i wsiadam do swojego mk3 to lapie sie za glowe bo tam sie kreci 1 palcem mimo tego ze jest wspomaganie tez hydrauliczne a nei elektryczne , nie mialem mozliwosci nawet u kogos innego w mk3 sprawdzic jak sie kreci kierownica bo moze to jest sposob na sprawdzenie czy u ciebie ciezko dziala [/quote]

Też mam podobne wrażenie, że jednak zbyt ciężko trzeba przebierać u mnie kierą, gumy 195, pasek niedawno nowy, naciągnięty (płynu nie ruszałem, nie ubywa), przekładnia sucha, ale niestety od 2 latek leciutko wisi kropelka z pompy (przy słabszym napięciu paska nie). W zasadzie odkąd go kupiłem tak jest. Siła potrzebna do kręcenia od tamtej pory jakby potrzebna jest większa, słychać już charakterystyczne, przytłumione jęki pompy, nie tylko w skrajnych położeniach kiery, ale też jak auto stoi, wolne obroty i szybko poruszam prawo-lewo. Jęk staje się wtedy głośniejszy jak dodam troszkę gazu, ale jest też wtedy lżej kręcić. Wniosek jest prosty - klęka pompa, wydaje mi się że wymiana w tej sytuacji płynu nic nie zmieni.
Używek nie preferuję, bo nie dojdziesz zanim nie sprawdzisz, nowe oryginały drogie, pozostaje profesjonalna regeneracja z gwarancją i tu wproszę się w nie swój post :) i zapytam, czy ktoś ma doświadczenia z pompami z allegro, bo mam skuchę za 200zł wziąć taką (gość jest blisko) zamiast używki... :bigok:

Aha, nie zgadzam się że to jest norma w golfie, bo nie jest. Stwierdzone organoleptycznie.

[ Dodano: 24 Wrz 2007 21:19 ]
Pierszy akapit to cytat, jakoś dziwnie wyszedł... :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 348 gości