diagnostyka silnika 1.8 PF
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
diagnostyka silnika 1.8 PF
Mam pytanie czy da sie zdiagnozowac silnik 1.8 PF na wielopunkcie,jesli tak to jakim programem czy mozna podlaczyc go pod OBD2 czy raczej vagiem.prosze o pomoc.
pod nic sie nie da podlaczyc .
a co tam chcesz diagnozować ??
wszystko co trzeba sprawdzić zrobisz multimetrem za 15zł.
a co tam chcesz diagnozować ??
wszystko co trzeba sprawdzić zrobisz multimetrem za 15zł.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
multimetr to miernik cyfrowy, jak masz pojecie jak mierzyc to sprawdzisz wszystko, a jak nie masz to na nic sie nie zda nawet najlepszy.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
no dobra,miernik mam,i pare wskazówek od ciebie co i jak zmierzyć,ale ciągle mi mało,przydała by sie jakaś dobra książka o silnikach z digi II,w tej dostępnej na forum dla 1.6-1.8 troszke niektóre rzeczy nie sa do końca wyjaśnione,i jakieś błędne informacje są w niektórych miejscach.


No cóż , na sprzedaż
:(
:(
najlepsza jest rosyjska servisowka 
1)pomiar czujnikow - Tpowietrza -2.2Kohm 20st , Tsilnika przy nagrzanym ok 300ohm.
2)lambda ok. 0.45V falujace na nagrzanym silniku
3)przeplywka w IDLE ok 0.8V
i to chyba tyle, reszta to ustawienie zaplonu i IDLE na przepustnicy. CO regulujemy na wolnych imbusem bypassem w przeplywce.

1)pomiar czujnikow - Tpowietrza -2.2Kohm 20st , Tsilnika przy nagrzanym ok 300ohm.
2)lambda ok. 0.45V falujace na nagrzanym silniku
3)przeplywka w IDLE ok 0.8V
i to chyba tyle, reszta to ustawienie zaplonu i IDLE na przepustnicy. CO regulujemy na wolnych imbusem bypassem w przeplywce.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 47 gości