diagnostyka silnika 1.8 PF

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

passat21

diagnostyka silnika 1.8 PF

Post autor: passat21 » wt kwie 19, 2005 23:35

Mam pytanie czy da sie zdiagnozowac silnik 1.8 PF na wielopunkcie,jesli tak to jakim programem czy mozna podlaczyc go pod OBD2 czy raczej vagiem.prosze o pomoc.



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » wt kwie 19, 2005 23:43

Z tego co mi wiadomo to pod vag-a się nieda,ale jak się czegoś dowiesz to daj znać,bo też jestem ciekawy.
:)
Pozdro


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr kwie 20, 2005 06:24

pod nic sie nie da podlaczyc .

a co tam chcesz diagnozować ??

wszystko co trzeba sprawdzić zrobisz multimetrem za 15zł.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » śr kwie 20, 2005 06:26

Co to jest ten multimetr,i co tym można sprawdzić?
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr kwie 20, 2005 07:31

multimetr to miernik cyfrowy, jak masz pojecie jak mierzyc to sprawdzisz wszystko, a jak nie masz to na nic sie nie zda nawet najlepszy.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » śr kwie 20, 2005 07:35

no dobra,miernik mam,i pare wskazówek od ciebie co i jak zmierzyć,ale ciągle mi mało,przydała by sie jakaś dobra książka o silnikach z digi II,w tej dostępnej na forum dla 1.6-1.8 troszke niektóre rzeczy nie sa do końca wyjaśnione,i jakieś błędne informacje są w niektórych miejscach.
:(


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr kwie 20, 2005 07:40

najlepsza jest rosyjska servisowka ;)
1)pomiar czujnikow - Tpowietrza -2.2Kohm 20st , Tsilnika przy nagrzanym ok 300ohm.
2)lambda ok. 0.45V falujace na nagrzanym silniku
3)przeplywka w IDLE ok 0.8V

i to chyba tyle, reszta to ustawienie zaplonu i IDLE na przepustnicy. CO regulujemy na wolnych imbusem bypassem w przeplywce.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 47 gości