Drzy karoseria, poduszki wymienione

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Maćko1979
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn gru 19, 2005 21:06
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Kontakt:

Drzy karoseria, poduszki wymienione

Post autor: Maćko1979 » ndz wrz 23, 2007 11:26

Witam ponownie!
Wiem że na forum było już dużo o trzęsieniu przenoszonym na karoserię... ale odpowiedzi na mój problem nie znalazłem. Otóż jakieś pół roku temu wymieniłem poduszki silnika (te górne) ponieważ z jednej wylał mi się płyn. Trzeciej nie wymieniłem bo zabrakło funduszy (jest najdroższa i nie robią zamienników). Przez jakiś czas było OK autko fajnie jeździło i nie było z nim większych problemów, za to zaczęły się z tydzień temu. Nie wiem czy to od skrzyni czy od silnika ale powstają takie wibracje jakbym leciał samolotem w burzy (czuć te drgania na siedzeniu). Szlak mnie już trafia i strasznie mnie to wnerwia, bo w końcu coś mi odleci od tego samochodu. 4 dni temu znalazłem fajne poliuretanowe zamienniki gumowych elementów tej trzeciej poduszki firmy POWERFLEX. Po wymianie trochę się polepszyło ale nie wiele. Dodam jeszcze że zauważyłem taką prawidłowość że turbulencje powstają na rozgrzanym silniku na zimnym raczej wszystko OK. Z góry dzięki za pomoc. Koledzy pomóżcie bo przyjdzie się pochlastać.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 23, 2007 18:41 przez Maćko1979, łącznie zmieniany 2 razy.



Mash
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: sob kwie 08, 2006 23:08
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Mash » ndz wrz 23, 2007 13:05

moze kolo dwumasowe pada? albo nie pali na wszystkie gary
Ostatnio zmieniony ndz wrz 23, 2007 14:05 przez Mash, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Maćko1979
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn gru 19, 2005 21:06
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Kontakt:

Post autor: Maćko1979 » ndz wrz 23, 2007 13:10

Mash pisze:moze kolo dwumasowe pada?
Też się nad tym zastanawiałem ale objawy chyba byłyby trochę inne ponieważ to nie dzieje się przy stałej prędkości obrotowej silnika. Gdyby padało koło dwumasowe to objawy występowałyby np przy 3000 obr/min na każdym biegu (chyba że się mylę) a tak nie jest. Dzieje się tak na 3 i 4 biegu tak od 100 do 120 km/h potem objawy znikają.......


Diagnoza autek z rodziny VW (również Ford GALAXY) i gniazdem OBD (na razie tylko) również z CAN!!!!! Warszawa i okolice. Po informacje zapraszam na PW.

Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 435 gości